Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha sånn tegnbløding eller hva det heter før en fødsel? og må den der slimproppen gå??

Sitter her og har mensmurringer, nedpress, støl i underlivet, lite mat lyst, kvalm og små løs i magen. Vært sånn en uke ca, men ingen blodblandings opplegg..

Vil så gjerne at denne fødselen skal starte nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Begge mine forje fødsler startet med at slimproppen gikk og riene startet dagen etter. da hadde det murret godt mange dager først. Jeg vil tro at du har termin snart siden du begynner å bli utålmodig? Mitt beste råd er å finne på noe hver dag slik at du får tankene over på noe annet også. Man kan bli lettere gal av å sitte å kjenne etter om det skjer noe :)

Skrevet

Uke 38 1 her.

Våkner sikkert 10-15 ganger iløpet av natten med vanvittige mensmurringer, nedpress fra heeeeeelvete, "syklet-for-langt dås". Magen stabiliserte seg her for en god uke siden, men nå er det faen meg rennaræv fra morgen til kveld igjen. Søvn, matlyst og motivasjon? HVA FAEN ER DET?!?!!?!!!!

Forresten verken slimpropp eller blødninger her heller. Føler at alle føder rundt meg for tiden (og gjerne folk med termin før meg) så forstår din utålmodighet svært godt!!!!!

Håper du får en fin dag!:D

Skrevet
God morgen! Begge mine forje fødsler startet med at slimproppen gikk og riene startet dagen etter. da hadde det murret godt mange dager først. Jeg vil tro at du har termin snart siden du begynner å bli utålmodig? Mitt beste råd er å finne på noe hver dag slik at du får tankene over på noe annet også. Man kan bli lettere gal av å sitte å kjenne etter om det skjer noe :)

Har termin 24.august men i forhold til de to andre jeg har er jeg litt på overtid, så utålmodig er bare forordet :P men det skjer nok bår tiden er inne :)

Skrevet
Uke 38 1 her. Våkner sikkert 10-15 ganger iløpet av natten med vanvittige mensmurringer, nedpress fra heeeeeelvete, "syklet-for-langt dås". Magen stabiliserte seg her for en god uke siden, men nå er det faen meg rennaræv fra morgen til kveld igjen. Søvn, matlyst og motivasjon? HVA FAEN ER DET?!?!!?!!!! Forresten verken slimpropp eller blødninger her heller. Føler at alle føder rundt meg for tiden (og gjerne folk med termin før meg) så forstår din utålmodighet svært godt!!!!! Håper du får en fin dag!:D

hihi :) unnskyld at jeg ler, men "syklet-for-langt-dåsa" var en utmerket god beskrivelse :P

Alle føder kjennes d ut som.., å på toppen av det så har legene sagt at jeg kom til å føde før termin, hun ligger laaaaaangt ned og blabla...MEN tror eller tror kke, VET at legene nå tar feil! MøKKA LEGER.. D hjelper ikke på tålmodigheten for å si d slik :P

Lykke til og ha en finfin dag :D håper vi begge føder snart nå da:)

Skrevet

fem dager over termin idag og kjempe utålmodig. Fødte til termin sist, og føler jeg har vært gravid i flere år! :P

Men man trenger ikke tegnhetsblødning eller se slimproppen før du går i fødsel, sist begynte det meg murringer i rygg/mage som ble sterkere og sterkere og ble til rier.

Idag våknet jeg i fem tiden av tak i ryggen, kom hvert 10.minutt, sovnet igjen etter to timer, har forsatt tak, men ikke så regelmessige eller særlig vonde, håper det snart tar seg opp!! :-)

Skrevet
fem dager over termin idag og kjempe utålmodig. Fødte til termin sist, og føler jeg har vært gravid i flere år! :P Men man trenger ikke tegnhetsblødning eller se slimproppen før du går i fødsel, sist begynte det meg murringer i rygg/mage som ble sterkere og sterkere og ble til rier. Idag våknet jeg i fem tiden av tak i ryggen, kom hvert 10.minutt, sovnet igjen etter to timer, har forsatt tak, men ikke så regelmessige eller særlig vonde, håper det snart tar seg opp!! :-)

uff.. Skal vel da stregt tatt ikke klage jeg.. håper virkelig at du går i fødsel snart.. :) Skal krysse fringrene for deg om at de tar seg skikkelig opp nå :)

Kjenner jeg ble litt gla da du skrev at det ikke trenger å komme blod eller den derre slimproppen :)

Skrevet
fem dager over termin idag og kjempe utålmodig. Fødte til termin sist, og føler jeg har vært gravid i flere år! :P Men man trenger ikke tegnhetsblødning eller se slimproppen før du går i fødsel, sist begynte det meg murringer i rygg/mage som ble sterkere og sterkere og ble til rier. Idag våknet jeg i fem tiden av tak i ryggen, kom hvert 10.minutt, sovnet igjen etter to timer, har forsatt tak, men ikke så regelmessige eller særlig vonde, håper det snart tar seg opp!! :-)
uff.. Skal vel da stregt tatt ikke klage jeg.. håper virkelig at du går i fødsel snart.. :) Skal krysse fringrene for deg om at de tar seg skikkelig opp nå :) Kjenner jeg ble litt gla da du skrev at det ikke trenger å komme blod eller den derre slimproppen :)

Så aldri noe til slimproppen sist heller, men jordmoren min sa at den ofte ble skylt ut med fostervannet. :-)

Skrevet

Med de to første begynte fødsel med rier. Først etter en god stund med regelmessige rier gikk slimproppen. Vannet har blitt tarvelig 7-8 cm åpning.

Så du kan fint ha helt tørre truser helt til fødselen er godt i gang;-)

Skrevet
Med de to første begynte fødsel med rier. Først etter en god stund med regelmessige rier gikk slimproppen. Vannet har blitt tarvelig 7-8 cm åpning. Så du kan fint ha helt tørre truser helt til fødselen er godt i gang;-)

jeeeeeiii :)

Skrevet
Uke 38 1 her. Våkner sikkert 10-15 ganger iløpet av natten med vanvittige mensmurringer, nedpress fra heeeeeelvete, "syklet-for-langt dås". Magen stabiliserte seg her for en god uke siden, men nå er det faen meg rennaræv fra morgen til kveld igjen. Søvn, matlyst og motivasjon? HVA FAEN ER DET?!?!!?!!!! Forresten verken slimpropp eller blødninger her heller. Føler at alle føder rundt meg for tiden (og gjerne folk med termin før meg) så forstår din utålmodighet svært godt!!!!! Håper du får en fin dag!:D
hihi :) unnskyld at jeg ler, men "syklet-for-langt-dåsa" var en utmerket god beskrivelse :P Alle føder kjennes d ut som.., å på toppen av det så har legene sagt at jeg kom til å føde før termin, hun ligger laaaaaangt ned og blabla...MEN tror eller tror kke, VET at legene nå tar feil! MøKKA LEGER.. D hjelper ikke på tålmodigheten for å si d slik :P Lykke til og ha en finfin dag :D håper vi begge føder snart nå da:)

Hahaha:p Uff, ja, legen sleit litt med å ikke begynne å le i dag når jeg fortvilte prøvde å forklare følelsen:p Han kunne forresten fortelle meg at min innbilte bekkenløsning er guttens hode som har festet seg godt ned i bekkenet. Her tvilte min lege for at Mini kommer før termin. Jeg er enig og belager meg på igangsetting 31.august...Om jeg skulle ha hell i uhell kommer han den 30.august på pappan sin bursdag (for da slipper jeg å kjøpe bursdagsgave til mannen:p).

Skrevet

Vannet mitt gjekk godt ut i fødselen - lenge etter at eg kom på sykehuset - hadde 8cm åpning då eg kom på sykehuset - låg lenge på sofaen heime med rier då det ikkje er meir enn ca 15min kjøring....

Ingen slimpropp eller tegnblødning her heller sist (og ikkje noko no heller så langt, men termin 15.08, så håper lillebror blir i magen i alle fall til over helga...

Har for sikkerhets skyld pakka ein plastpose med 2 store håndklær i bilen...(skal bruke både posen og håndklærene i tilfelle - mindre bilvask dersom vannet skulle gå før denne gongen).

Sist starta det med murringer midt på dagen (etter modningsakupunktur på BIM-treff) og vart stadig kraftigare og hyppigare rier (som eg etterkvart forstod at det var)...

Skrevet

var til akupunktur igår, moding og igangsetting, men ikke noe som har skjedd her enda.. tror jeg blir gal snart.. var tij jordmor i dag å hun kunne si at jeg var halv moden.. så håpe for at noe fødsel skjer i nærmeste framtid nå er borte.. trodde jeg var skikkelig moden å det som var jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...