Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 2. august 2012 #1 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg hører egentlig til inne på "Bli gravid", men tenkte å høre med dere her inne også, kanskje dere har litt erfaring å komme med Jeg hadde positiv EL test om fredagen for snart to uker siden (20.juli), og smerter i den ene siden av magen på søndagen etter. Har egentlig en prøvefri mnd, så testet ikke etter EL hver dag. Om fredagen som var (27.juli) fikk jeg "mensen", men hadde ingen mensensmerter eller noe. Blødningene var minimale i forhold til normalen og om tirsdagen stoppet det opp. Altså 4 dager, mot 7 dager som er normalt hos meg. Til vanlig bruker jeg tampong og bind fordi jeg blør mye, men nå byttet jeg tampong hver 6. time kun pga at det var gått så lang tid, hadde ikke trengt å bytte dem fordi det var så lite blod. Så til spørsmålet mitt, kan en festeblødning vare så lenge? Har ingen andre symptomer på graviditet, tok en test for 2 dager siden med ettermiddagsurinen, men den viste selvsagt negativt. Er vel for tidlig å teste enda. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143959216-festebl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå