Gå til innhold

Festeblødning

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Hadde positiv EL test om fredagen for snart to uker siden, og smerter i den ene siden av magen på søndagen. Har egentlig en prøvefri mnd, så testet ikke etter EL hver dag.

Om fredagen som var fikk jeg "mensen", men hadde ingen mensensmerter eller noe. Blødningene var minimale i forhold til normalen og igår stoppet det opp. Altså 4 dager, mot 7 dager som er normalt hos meg. Til vanlig bruker jeg tampong og bind fordi jeg blør mye, men nå byttet jeg tampong hver 6. time kun pga at det var gått så lang tid, hadde ikke trengt å bytte dem fordi det var så lite blod.

Så til som, kan en festeblødning være så lenge? Har ingen andre symptomer på graviditet, tok en test igår med ettermiddagsurinen, men den viste selvsagt negativt. Er vel for tidlig å teste enda.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143959202-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat likt som deg nå! Har IKM på søndag, men har i de siste dagene hatt brun utflod/litt blod. Det har ikke stoppet enda, og det er heller ikke menssmerter her. Noe jeg bruker å ha.

Jeg har ikke noe svar til deg, men håper at det er festeblødning til oss begge to!

Her varte det i 4 dager. Første dagen kom det såpass mye at jeg trodde det var mensen, de tre siste litt spotting bare. Jeg tok en test idag, men den var negativ. Bare masse utflod idag, som er normalt her etter mensen.

Annonse

Mei87, hvordan gikk det med testene dine? Her testet jeg negativt om lørdagen, så nå venter jeg til torsdag med neste test og er den forsatt negativ da, så er jeg garantert ikke gravid.

Jeg testet negativt to dager før IKM og fikk TR på lørdagen. Men i går fikk jeg en skikkelig styrtblødning med tilhørende klumper, så lurer på om jeg kanskje har hatt en ny spontanabort. Jeg vet ikke helt, er ganske forvirra. Skal ringe legen i dag.

Synd at du ikke var gravid... Vi får prøve på nytt neste måned, og håpe på hverken TR eller tulleblødning før IKM.

Endret av mei87

Jeg klarte ikke å la være å ikke teste, så tok en test idag og den var negativ. Så da regner jeg med at det var en liten menstruasjon jeg hadde og ikke festeblødning.

Denne pp bruker jeg cbfm for første gang. Har så ustabil syklus, så får vi se om den klarer å hjelpe oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...