Gå til innhold

Fått libero babypakke... skuffet

Anbefalte innlegg

Jeg gleda meg til å åpne den, for trodde jo det skulle være masse spennende der, men der må jeg si meg skuffa gitt..

et par med ammeinnlegg, 4 bleier , en antibac, minitube med sinksalve, og en ROSA smokk..

De burde vel i alle fall putte inn nøytrale farger da. Jeg venter jo tross alt en lilten pjokk .

MEN men.. Man skal vel ikke klage på noe som er gratis, he he.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143959170-f%C3%A5tt-libero-babypakke-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det våtservietter, et par ammeinnlegg, småprøver med babyolje, babyvak og diverse. En pakke wastebags til brukte bleier, en pakke med engangs stelle underlag, en pakke med 5 bleier nummer 1 og 9 bleier med nummer to. og en blå smokk.

Jeg gleda meg til å åpne den, for trodde jo det skulle være masse spennende der, men der må jeg si meg skuffa gitt.. et par med ammeinnlegg, 4 bleier , en antibac, minitube med sinksalve, og en ROSA smokk.. De burde vel i alle fall putte inn nøytrale farger da. Jeg venter jo tross alt en lilten pjokk . MEN men.. Man skal vel ikke klage på noe som er gratis, he he.

Fikk den jeg også for noen dager siden, å må si jeg har hatt bedre pakker sist... Det var liksom ikke noe spennende :P men men.. kanskje fordi jeg er andregangs? Fikk blå smukk og sånn donald smukkesnor..hehe... jaja, gratis bleier er alltid greit ;) hehe

Annonse

Sniker inn fra 3.tri... :-)

Ble mest fornøyd med Rimi sin jeg... Hentet den ut i dag.. :-)

Minst fornøyd med vitus apotek sin...

(alle pakkene ligger ute på bloggen min for den som vil se... :-P)

Sniker inn fra 3.tri... :-) Ble mest fornøyd med Rimi sin jeg... Hentet den ut i dag.. :-) Minst fornøyd med vitus apotek sin... (alle pakkene ligger ute på bloggen min for den som vil se... :-P)

Gjerne det:D Adr?

Står på linja under innlegget hennes :)

Det dere beskriver her er jo fra bam-pakken.... ikke libero ;)
å? Hva er det da? :P Får man 2 nåe man melder seg inn i llibero da? For linero er j eneste stedet jeg har bestilt noe pakka fra..

Nei.. Jeg bestillte på Libero og Bam sine sider.. Bam sin kom i posten, mens Libero sin må jeg hente på en Kiwi butikk.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...