Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Jeg begynte på jerntabletter på mandag, og synes jeg har fått mørkere og liiitt "mørk grønn aktig" avføring...altså mørkere brun med et grønnskjær... skyles det mest sannsynlig jern-tablettene???
TanteTroll Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Ja det er vanlig å få mørk avføring av jerntabletter, kan se svart ut. Det samme hvis du har spist mye blåbær.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Det er helt vanlig ja og blir gjerne svart..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 *lettet*! tusen takk for svar alle sammen :) OBSOBS!!ekkel detalje følger: -Er det vanlig å få løs mage ved inntak av jern også, eller er det bare jeg som har så uflaks? -HI
fisken2015 Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Det er vanlig å få både løs og hard mage.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Jada, veldig vanlig med både mørk og løs eller hard avføring. Jeg har til og med reagert allergisk med feber på en type. Den mildeste jeg bruker er hemofer. Enda kan jeg ta den kun annenhver dag. Fikk også tips om å ta tablettene på kvelden og med c vitamintabletter, eller appelsinjuice. Det med å ta den på kvelden fordi da jobber tablettene om natten og du slipper vond mage på dagen. C vitamin eller appelsinjuice pga da tas jernet lettere opp i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå