<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Men jeg håper litt sann innerst inne på full måne effekt i natt, åååå jaaaa det gjør jeg har sååå lyst til å møte lille hjerteknuseren min (eller lungeknuseren, ligger så høyt opp). Drømmer <3
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Jeg oxo håper på litt fullmåneeffekt i natt. Termin i morgen og veeeeldig klar til å hilse på gullet :-) får vel kjøre på med en god dose sex i kveld og håpe håpe håpe... Krysser fingerne for oss!!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2012 Ååå da skal jeg krysse fingrenne for deg jeg har enda litt igjen,men enn kan jo håpe
Moden mamma til 3 :) Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Termin i morgen jeg også, så krysser fingrene for oss!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Kunne se langt etter den fullmåneeffekten asså... Så sliten og lei nå :-(
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 2. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2012 Off :S eneste effekten her var en god natt søvn.. Så da skal enn vel ikke klage
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Jeg sov ikke godt engang jeg :-( tror jeg sov 4 timer i natt. Vært hos jordmor og på sykehuset i dag og er litt oppgitt nå. I drammen må man gå 14 dager over, og de nekter å gjøre noe for å få fortgang på ting. Håpet de kunne tøye litt for å se om det hjelp, leser jo om så mange som føder etter å ha blitt strippet. Men i drammen har de bestemt seg for at det er bare tull og ikke hjelper noe :-( og de 11 dagene brydde de seg ikke om fordi de mener det er så mye bedre å komme i fødsel av seg selv. Så jeg får vel bare prøve å omstille hode til å tenke at det er 14 dager igjen og ta alt annet som en positiv overraskelse. Går fint med frøkna i magen da og det er godt å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå