Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Forsøker å helsparkle en murvegg og har nå fått den nesten helt glatt. Må bare pusse skikkelig over i morgen. Men noen få steder er det ørsmå ujevnheter, f.eks en liten stripe på 1/4-1/3 mm som jeg ikke klarer å få helt bort selv med sparkel og sliping. Vil malingen fylle i slike ørsmå ujevnheter? Noen som har noen erfaringer her?
Musemorbr / Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Jeg tror jeg vet hva du mener, og er det som på den veggen jeg har i minnet, vil malingen ikke ta det. Men jeg kan ta feil. Prøv, og evt sparkle mer etterpå, før nytt strøk.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2012 Jeg tror jeg vet hva du mener, og er det som på den veggen jeg har i minnet, vil malingen ikke ta det. Men jeg kan ta feil. Prøv, og evt sparkle mer etterpå, før nytt strøk. Det var det jeg hadde tenkt å gjøre, men lurte likevel på hva jeg kunne forvente meg Hadde en følelse av at det ikke ville gå bort nei, jaja, enda mer sparkling. Wo-ho! Not! Prøver meg egentlig bare fram litt her nå, er mulig den andre murveggen må pusses skikkelig, men tenkte å prøve ut helsparkling først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå