Gå til innhold

BIM treff i Trondheim termin i mars 2013

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

åååå jeg håper at alt bra med deg!!! jeg er helt enig med deg at vi kan treffes litt seiner, nå er jeg i full jobb å etter det jeg er så sliten at jeg ligger bare på sofan hele ettermiddagen :).....

Bra vi er flere, jeg er også sliten etter en aktiv dag, men nå når kvalmen har gitt seg(sånn høvelig), håper jeg trøttheten/sliten er neste som gir seg! Ultralyden gikk forresten bare bra, fikk se ett sprellende lite knøtt, og alt så bare bra ut :D

velkommen baby84. æ og du har termin veldig nærhverandre :) artig. KattaVenter,,? det er så godt å høre at alt er bra... jeg har startet med ukke 12 og føller meg veldig bra.. bare at jeg er veldig trøtt om kvelder. takk å pris at jeg har en flink samboer som hjelper hjemme ,,...

Annonse

ÅÅÅÅÅ sÅ koselig amberline at du vil bli med oss.. det gjør ikke nokka at du har termin i februar.

jeg er 12 og 4 dager nÅ og vi begynenr Å fortelle om vÅres hemlihet.

vi kan tenke Å treffes i oktober, det er ikke sÅ dumt. Hvis det passer til alle.

• 3 uker senere...

Hei Jenter... nå starter jeg med uke 16 :)... tidet går så fort... mye å gjøre på jobb og veldig sliten om kvelder. mere og mere begynner å skjenne at jeg er gravid. :D Hvordan går det med dere???? :)

• 2 uker senere...

Hepp! Uke 13+4, termin egentlig 10.april, men begge mine har kommet så tidlig som hhv 17 og 11 dgr før termin, så det blir vel seint mars, eller en 1.aprilspøk :) Veldig morsom om det hadde blitt 2.april, som er oldemor sin 89. Bursdag!! Det blir hennes 11.oldebarn <3

Er nå 15+1 :D

Begynner å kjenne kul i magen og matlysten er tilbake for det meste.

Nå når jr har høstferie og gubben fikk fri er det for en gangs skyld deilig å gå hjemme om dagene. Venter nå bare på at vedtaket om svangerskapspenger skal komme. Håper det skjer snart.

Formen da damer?

Kanskje vi kan begynne å tenke om dato når vi kunne treffes????

kanskje 26 oktober... det er fredag.... kom med mere forslag!!!!!

Når på dagen?

jeg jobber fult enda da tenker kanskje 17 - 18..tide... hvis det passer alle men jeg er åpen for andre forslager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...