Tira Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Har aldri vært borti den typen her før nemlig. Har en kynner som startet for rundt 10 min siden og den vil ikke slippe samme hva jeg gjør. Den har variert litt i intensitet, men har altså ikke vært helt fraværende på hele den tiden. Det begynner å bli vondt rett og slett! Får ikke pusta skikkelig eller noe! Kan ungen legge seg på en sånn måte det kjennes som en kynner selv om det ikke er det? Det må jo være noe sånt! Skikkelig ubehagelig. Noen som mener noe?
b_a_b_y_ Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Hvor langt på vei er du da? Syntes egentlig dette ikke hørtes ut som en kynner, men kan jo godt være det. Jeg opplever at kynnerne gir seg relativt fort. Smerter da?
VinterSol+2 Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Ja, en kynner kan vare lenge! Og som dunsier, de kan gi lungene dårlig med plass til å utvide seg etc. Hvor langt er du på vei? Mine kynnere presser så hardt på ribbena at jeg nesten får vondt (sterkt ubehag) . Men det er ikke farlig. Det kan godt trigges av feks et barn i tverrleie el. Prøv å bare være helt i ro i en mest mulig behagelig stilling en stund, så slipper den nok etterhvert.
Tira Skrevet 1. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2012 Hvor langt på vei er du da? Syntes egentlig dette ikke hørtes ut som en kynner, men kan jo godt være det. Jeg opplever at kynnerne gir seg relativt fort. Smerter da? 28+5 i dag... Om det er kynnere er de de rareste kynnerne jeg har vært borti. Hatt det slik flere ganger i dag og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå