Gå til innhold

Noen som har vært i Danmark (f.eks.) for å bli gravid? Samme som Anonymforum

Anbefalte innlegg

Jeg vil så gjerne gi sønnen min søsken, men begynner å bli lei av å vente på "mr. Right". Jeg var alenegravid med sønnen min, og har vært alene siden. Nå vurderer jeg å dra til Danmark for å bli gravid og få et nytt barn og en lillesøster/lillebror. Har noen av dere vært på klinikk i utlandet for å få hjelp? Hvor lang tid tok det, og hvor mye kostet det dere?

Fortsetter under...

Jeg har kun vært til inseminasjon i Danmark, var på Storkklinik. Ble ikke noen graviditet av det, men vil likevel anbefale stedet om du likevel skal reise så langt. Prisliste ligger på hjemmesiden, er rundt 6000 for et enkelt forsøk, pluss at du må ha samtale først. Denne kan man ha over telefon. Men det fins jo privatklinikker her i Norge også som tilbyr inseminasjon i tillegg til IVF.

Hei!

Vil anbefale deg å titte innom donor-sæd/egg-forumet, der er vi mange i samme situasjon som deg!

Og en liten rettelse til det Kjærepære skrev: Ja, det finnes privatklinikker i Norge, men de har bare lov til å hjelpe par. Du skriver at du er singel og da må du desverre utenlands.

Vært på Stork vi også,men uten positiv test,men MED postitv opplevelse! :) Hatt 5 forsøk der,men nå orker vi ikke dra så langt lenger....så nå er vi i Norge :)

Gå inn på hjemmesiden dems,for der står alt du måtte trenge å vite :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...