Gå til innhold

Legen finner ikke hjerteslag

Magetaska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Jeg har nok ingen oppløftende ord, men kan dele min erfaring. Jeg var på UL 9+2 og legen fant ikke hjerteslag. Han sendte meg til en annen gynekolog for å få dobbeltsjekka det. Der fant de heller ikke hjerteaktivitet. Det ble konstantert MA på stedet og jeg ble sendt hjem for å gjennomføre medisinsk abort. Det var tungt, men jeg kom meg nå gjennom det på et vis.

• 2 måneder senere...

Jeg er i dag 9+5, og har i det siste vært helt sånn som resten av ukene,

Men jeg har ikke klart å glede meg skikkelig. Var på ul nå i ettermiddag,

og som fryktet fant han ikke noe hjerte. Han sa størrelsen tilsvarte uke 5-6, og at han ønsket vi skulle avvente en uke for å se om vi kan ha regnet feil. Jeg klarer naturligvis ikke tenke positivt, og lurer egentlig på når det er normalt at blødningen kommer?

Jeg hadde en Ma som ble oppdaget i uke 11. Spottet bittelitt brunt i uke 6 og så igjen i uke 11. Ingen smerter og mange graviditetsymptomer. Lilleskatten hadde død to til tre uker før ul. Ei venninne av meg oppdaget Ma på ul i uke 13 i sammenheng m duotest. Hun hadde ikke spottet/blødd og hadde alle graviditetsymptomer. Vet at andre har gått mye lengre enn det uten at kroppen har sagt ifra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...