Gå til innhold

Legen finner ikke hjerteslag

Magetaska

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke ni. Så nå vil han sjekke hcg nivået over en todagers periode, men jeg trodde ikke hcg nivået pleide å stige i denne perioden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er med dopler så er det litt drøyt tidlig å finne hjertelyden mener jeg. Vanligvis pleier de ikke lytte før etter uke 12..

Skrevet

Beklager, glemte å skrive at det var med innvendig ul

Skrevet

Det burde han finne med innvendig UL i uke 9..

Jeg var hos gyno nå i uke 6+1 og så hjertet banket.

Masse lykke til!

Skrevet

Er i uke ni. Så nå vil han sjekke hcg nivået over en todagers periode, men jeg trodde ikke hcg nivået pleide å stige i denne perioden

hcg stiger frem til uke ti ca, men merkelig om han ikke fant hjertet på innvendig UL. Krysser for at det går fint.

Skrevet

Nei, han ga meg ikke mye håp. Men jeg klamrer meg fast i et halmstrå..

Skrevet

Hei! Jeg har nok ingen oppløftende ord, men kan dele min erfaring. Jeg var på UL 9+2 og legen fant ikke hjerteslag. Han sendte meg til en annen gynekolog for å få dobbeltsjekka det. Der fant de heller ikke hjerteaktivitet. Det ble konstantert MA på stedet og jeg ble sendt hjem for å gjennomføre medisinsk abort. Det var tungt, men jeg kom meg nå gjennom det på et vis.

Skrevet

Trist å høre. Regner med det går samme veien for meg. Men vi får krysse fingrene for at det går bedre for oss begge neste gang :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er i dag 9+5, og har i det siste vært helt sånn som resten av ukene,

Men jeg har ikke klart å glede meg skikkelig. Var på ul nå i ettermiddag,

og som fryktet fant han ikke noe hjerte. Han sa størrelsen tilsvarte uke 5-6, og at han ønsket vi skulle avvente en uke for å se om vi kan ha regnet feil. Jeg klarer naturligvis ikke tenke positivt, og lurer egentlig på når det er normalt at blødningen kommer?

Skrevet

Jeg hadde en Ma som ble oppdaget i uke 11. Spottet bittelitt brunt i uke 6 og så igjen i uke 11. Ingen smerter og mange graviditetsymptomer. Lilleskatten hadde død to til tre uker før ul. Ei venninne av meg oppdaget Ma på ul i uke 13 i sammenheng m duotest. Hun hadde ikke spottet/blødd og hadde alle graviditetsymptomer. Vet at andre har gått mye lengre enn det uten at kroppen har sagt ifra..

Skrevet

Jeg mista i uke 9 + 2 dager... jeg har ennå ikke kommet meg over det enda.. :( <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...