Gå til innhold

Kjente jeg bare måtte "skryte" litt av min lille gutt på 2,5 år.

Anbefalte innlegg

Han har vært bleiefri nå på dagen i 4 uker. Og alt har gått strålende. På natta har vi beholdt bleia selv om den som oftest er tørr på morgenen. Men inatt hører jeg han stå opp kl. 03. Da hadde han stått opp, tatt av seg bleia og satt seg på potta. ;) Og sier: "Jeg vil ikke ha bleie på natta" Også gikk han og la seg igjen.

Skryt ja jeg vet, men jeg bare måtte.

:=)

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med bleiefri gutt :) hvordan gikk dere frem, og hva har dere gjort for å få det til? Er veeeldig annig på å få guttungen.på 2,5 til også å slutte med bleie, men er null interesse fra hans side

Gjest Kira med en av hver

Så koselig å se nicket ditt igjen, det var lenge siden:-)

Og flink gutt du har!

Min lille har også vært bleiefri på dagtid i fire uker, men har ikke turt å ta av bleien på natten enda.

Nei hva har vi gjort. Kan ikke sette fingeren på annet enn at vi startet tidlig med å sette fram potta. Og prata med han mye om at når han blir stor gutt så kan han få tisse i potta akkurat som mamma og pappa gjør. Så når vi skulle på do så satte vi han ved siden av på potta.

Men han har hatt interessen for det da så det har egentlig gått veldig av seg selv.

Koselig og se nicket til dere begge. Var her mye rundt -09. Har vel vært her siden egentlig, men ikke skrevet så mye innlegg ;) Prøver igjen nå da, så er inne på Bli Gravid forumet.

Annonse

Å, sÅ flink dere er da! Har ogsÅ prøvd Å snakke om det og har potta framme. Men han er absolutt ikke interessert i Å sitte pÅ potta. Han leker at bamsen sitter der og sÅnt, men vil ikke selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...