Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å er helt støl, sliten eller hva jeg skal kalle det i underlivet.., nesten så det kjennes ut som gangsperre.. :P

Kynnere til tusen og er kraftig lei..

Noen flerer som har det sånn og kanskje vet hva det kommer av?

Har ikke gjort noe spess for å skulle være slik heller :P

Ligger på sofaen etter atter en natt uten mye søvn og håper at dette kanskej er et tegn på at ting skjer og at jeg går i fødsel snart.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat sånn som du beskriver det!! 41+3 i dag :P

Skrevet

vet du hva det kommer av? regner med du også håper at dette kanskje betyr fødsel snart :P:)

Skrevet

Jeg og har det sånn, men jeg er bare 28+2:-/ Skal til gynekolog på mandag for legen min aner ikke hva det kan være. Ingen som vet hva det er for noe da? Håper d ikke har sammenheng med fødsel da. Har hatt det slik i noen uker nå:-/

Skrevet

Hvis jeg skal beskrive følelsen jeg har "der nede", så er det som om jeg har syklet alt for langt. Akkurat som gangsperre i skjeden eller noe?! Som om du er blitt tatt skikkelig hardt under akten... Saken her er i grunn at jeg verken har syklet eller pult, så tipper på bekkenløsning her:p Samtidig tror jeg at Mini driver å dytter hodet lenger ned, så da blir det gjerne litt ømt. 38 0 i dag og hatt det sånn i en liten uke:)

Skrevet
vet du hva det kommer av? regner med du også håper at dette kanskje betyr fødsel snart :P:)

Legen sa i dag at det er pga bebiens store hode som ligger så langt nede :)

Skrevet
Legen sa i dag at det er pga bebiens store hode som ligger så langt nede :)

Da er det kanskje håp om at ting skjer da :D eller??

Har viss det stemmer att en blir litt løs i magen før en fødsel, så har jeg endelig fått håpe opp om at ting skjer i nærmeste dagene :D

Lykke til hos deg :)

Skrevet

Det er vel ikke mulig at min lille ligger så langt nede med hodet i uke 28 vel?

Skrevet

Tror nok det er mulig.. Her har monster i magen ligget med hode ned siden uke 16..

Skrevet

Jeg var på 3D i uke 26 og da lå hodet hans nedover. Men trodde ikke at han lå så langt ned at jeg kunne bli støl av d;-) Skal på ul og gu på mandag, så håper at d kun er derfor;-) Men takk for svar:-) Blir jo nervøs av dette, siden alle som kjenner det er så nære fødsel;-)

Skrevet

<p>Jeg har hatt bekkenløsning i mange uker og er ofte veldig støl i underlivet, spess om morgenen. Skikkelig gangsperr.. Har blitt værre de siste ukene.. Er 38+2.. Tipper du har bekkenløsning..</p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

Skrevet

Jeg har hatt bekkenløsning i mange uker og er ofte veldig støl i underlivet, spess om morgenen. Skikkelig gangsperr.. Har blitt værre de siste ukene.. Er 38+2.. Tipper du har bekkenløsning..

niks. vært til lege å hadde ikke bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...