3gull <3 Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Sitter her å er helt støl, sliten eller hva jeg skal kalle det i underlivet.., nesten så det kjennes ut som gangsperre.. Kynnere til tusen og er kraftig lei.. Noen flerer som har det sånn og kanskje vet hva det kommer av? Har ikke gjort noe spess for å skulle være slik heller Ligger på sofaen etter atter en natt uten mye søvn og håper at dette kanskej er et tegn på at ting skjer og at jeg går i fødsel snart..
carma78 Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Har det akkurat sånn som du beskriver det!! 41+3 i dag
3gull <3 Skrevet 1. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2012 vet du hva det kommer av? regner med du også håper at dette kanskje betyr fødsel snart
|*Mamma til A*| Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Jeg og har det sånn, men jeg er bare 28+2:-/ Skal til gynekolog på mandag for legen min aner ikke hva det kan være. Ingen som vet hva det er for noe da? Håper d ikke har sammenheng med fødsel da. Har hatt det slik i noen uker nå:-/
CamillaJ Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Hvis jeg skal beskrive følelsen jeg har "der nede", så er det som om jeg har syklet alt for langt. Akkurat som gangsperre i skjeden eller noe?! Som om du er blitt tatt skikkelig hardt under akten... Saken her er i grunn at jeg verken har syklet eller pult, så tipper på bekkenløsning her:p Samtidig tror jeg at Mini driver å dytter hodet lenger ned, så da blir det gjerne litt ømt. 38 0 i dag og hatt det sånn i en liten uke:)
carma78 Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 vet du hva det kommer av? regner med du også håper at dette kanskje betyr fødsel snart Legen sa i dag at det er pga bebiens store hode som ligger så langt nede
3gull <3 Skrevet 1. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2012 vet du hva det kommer av? regner med du også håper at dette kanskje betyr fødsel snart Legen sa i dag at det er pga bebiens store hode som ligger så langt nede Da er det kanskje håp om at ting skjer da eller?? Har viss det stemmer att en blir litt løs i magen før en fødsel, så har jeg endelig fått håpe opp om at ting skjer i nærmeste dagene Lykke til hos deg
|*Mamma til A*| Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Det er vel ikke mulig at min lille ligger så langt nede med hodet i uke 28 vel?
3gull <3 Skrevet 2. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2012 Tror nok det er mulig.. Her har monster i magen ligget med hode ned siden uke 16..
|*Mamma til A*| Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Jeg var på 3D i uke 26 og da lå hodet hans nedover. Men trodde ikke at han lå så langt ned at jeg kunne bli støl av d;-) Skal på ul og gu på mandag, så håper at d kun er derfor;-) Men takk for svar:-) Blir jo nervøs av dette, siden alle som kjenner det er så nære fødsel;-)
Bittelille'12 Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 <p>Jeg har hatt bekkenløsning i mange uker og er ofte veldig støl i underlivet, spess om morgenen. Skikkelig gangsperr.. Har blitt værre de siste ukene.. Er 38+2.. Tipper du har bekkenløsning..</p> <div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>
3gull <3 Skrevet 2. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2012 Jeg har hatt bekkenløsning i mange uker og er ofte veldig støl i underlivet, spess om morgenen. Skikkelig gangsperr.. Har blitt værre de siste ukene.. Er 38+2.. Tipper du har bekkenløsning.. niks. vært til lege å hadde ikke bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå