carma78 Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 7 dager siden termin. Noen flere som går over terminen her? Er førstegangsgravid så er ikke så overrasket over at ting ikke har skjedd enda, men nå begynner jeg å bli utålmodig!! Synes det begynner å bli tungt. Vondt å bevege seg fordi lillegutt ligger så langt nede og våkner hver gang jeg snur meg om natten. Har en del kynnere, nedpress og litt murring. Dette har vart i noen uker så er spent på hva de sier i dag!!
Sabrinalill Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Lykke til Og får håpe det skjer noe snart da, skjønner godt at du er utålmodig!
carma78 Skrevet 1. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2012 Ca 2 cm åpning og litt moden. Ble strippet. Skjer det ingenting blir det igangsetting på mandag. Blæh...
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Stripping gjorde susen for meg den her og forrige gang. Lykke til!
carma78 Skrevet 3. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2012 Hadde ikke noen særlig effekt av første strippingen her desverre. Litt brunlig blødning og noe vonde murringer på natten bare. Skal i dag å bli tøyd igjen. Håper sånn å slippe igangsetting mandag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå