Gå til innhold

Blødning:/ uke 18+4

Anbefalte innlegg

Rett før jeg skulle legge meg, gikk jeg på do, kjentes ut som det rant noe ut av meg, som var en blødning! En del friskt blod. Virker som det har gitt seg litt igjen. Har ingen smerter, eller annet. Er bare blitt utrolig kvalm igjen de siste dagene, men vet ikke om det kan ha noen sammenheng.

Noen m erfaringer? Legevakt er stengt her jeg bor og er vel for kort på vei til å kontakte føden? Tenkte å vente til morgen tidlig m å kontakte legen, men ble litt usikker her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143958903-bl%C3%B8dning-uke-184/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flere venninner som også har opplevd blødning sent i svangerskapet, men det var ingen ting i veien med hverken dem eller babyene :) Det kan være ufarlig, så tror ikke du skal bekymre deg alt for mye, før du vet noe mer. Men uansett, lykke til! Gi oss tilbakemelding hvordan det går :)

Hei igjen :)

Var hos legen morgenen etter blødningen. Fikk beskjed fra gyn at så lenge jeg ikke hadde smerter var det ikke noe å gjøre, bare se det an. Begynte å blø mer samme kveld, legen ringte og ordnet. Fikk sjekk så sykehuset dagen etter der igjen. Alt så fint ut, de kunne ikke helt finne ut hvor blødningen kom fra, men så et hematom som nok kom til å tømme seg Ila de neste dagene. Om jeg fikk stor blødning eller magesmerter tar jeg kontakt igjen. Godt å få bekreftet at alt er ok!

Fikk sykemeld en ukes tid, beskjed om å roe ned. Hovedsakelig pga hyperemesis:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...