Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen kunne komme med noen råd. Jeg har siden uke 32 hatt kynnere som kommer nesten hver gang jeg reiser med opp og hvis jeg går litt fort. I dag så har kynnerene kommet og gått ganske jevnlig selv når jeg sitter eller ligger. Er nå litt i tvil om dette er noe å bry seg om. De er ikke vonde men synes nå at de er litt regelmessige. Er i uke 35. Vil ikke virke overhysterisk å ringe føden med en gang. Derfor spørr jeg dere om råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slik jeg også. Er i uke 36. De to siste dagene har de kommet ca 4-5 ganger i timen.... Jeg bryr meg ikke om å ringe så lenge de ikke er direkte vonde. Ubehagelig er det jo, men ikke smertefullt. Slitsomt :P

Skrevet

Har det også slik, får kynnere også om jeg f.eks stryker meg over magen. Går nesten konstant med knallhard mage, og det kan være ubehagelig å røre meg (er fullgått uke 36). Noen av kynnerne er så harde, med nedpress, at jeg har lurt på om det skal si "popp" og vannet gå. Har hatt regelmessige over en time hvert 5 minutt - men så ga det seg - og kan våkne om natten.

Har forstått at dette er normalt, særlig om man har fått flere barn. Tror det er noen slags modningsrier, som forhåpentligvis viser seg å ha vært nyttige når dagen kommer for fødsel :-).

Skrevet

Tusen takk for svar. Da kan jeg gå å legge med uten å lure:) Vi får håpe at dette gir oss litt fordel når fødselen starter.

Skrevet
Tusen takk for svar. Da kan jeg gå å legge med uten å lure:) Vi får håpe at dette gir oss litt fordel når fødselen starter.
Hehe, da håper vi det samme :-) Men, du må jo ikke nøle med å ringe føden om du får stadig kraftigere og regelmessige kynnere, da kan det være "the real thing" :-) Lykke til!!
Skrevet

Jeg har vært 'plaget' med kynnere siden uke 27. Er nå i uke 29, det er dager som er værre enn andre. Merker de kommer oftere når jeg har stryket meg mye på magen og når baby har beveget seg mye. Tror noen er bare mer plaget med kynnere enn andre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...