Gå til innhold

Andre høygravide som er i kjempe form?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ikke om dere trimmer hver dag, men om dere føler dere bra? Føler meg i god form i disse dager, ikke lenger kvalm, magen er litt tung men det går helt fint, sover godt om natten.. Har bare lyst å hoppe rundt... Litt sprøtt men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er super :) foruten at babyen tar mye plass å kunne ønske at det var litt lettere å puste :P

Skrevet

Min ligger veldig langt nede, så går veldig fint her. Hvor langt er du på vei? Jeg er 37+0

Skrevet

Er 37 i dag :) :)

Skrevet

Morsomt :)

Skrevet

morsomt, nei, ikke akkurat i kjempeform, uke 39 - rock on!

Skrevet

Har 4 dager til termin. Sover godt om natta, enkelte netter blir ødelagt av maserier men men sånn er det. Var på 3 timers tur med ett av barna i går. Satt kanskje ned 1/2 time. Vært i fornøyelsespark i dag med 4 unger. Så kan virkelig ikke klage på formen. Vaska forresten badet rundt i går også :-) Så kunne gått gravid i flere uker til, men samtidig virkelig lyst å hilse på mitt 4 barn :-)

Liker også å planlegge så skulle gjerne vist akkurat hvilken dag babyen kommer derfor litt utålmodig.. Men han kommer når han er klar for å hilse på oss :-)

Skrevet

12 dager til termin og jeg er fortsatt i superform! Kommer til å savne å gå gravid, vil nesten ikke at det skal være over snart!

Sover som et barn, gjerne i 12 timer (oppe på do to ganger hver natt, sovner igjen før hodet treffer puta). Hviler også på ettermiddagen akkurat som det måtte passe.

Ikke vært borte fra jobb, ingen plager med bekken, aldri vært kvalm, mindre hormonell enn jeg noen gang har vært, ingen plager med vann i kroppen, lagt på meg lite, hud/hår/negler er flottere enn noen gang og mine nærmeste mener jeg aldri har vært snillere og mer empatisk enn det jeg er nå =) Haha!

Spiser det jeg vil og går endel turer.

For en fantastisk deilig følelse å gå gravid! =)

Skrevet

Yes, formen er super og det har den vært hele svangerskapet! Det synes jeg nesten jeg fortjener, for forrige svangerskap var et ni måneder langt mareritt! Håper bare også fødselen blir like forskjellig fra forrige som svangerskapet har vært:)

Skrevet

Formen er bra her også! Kan virkelig ikke klage over noe som helst :)

Men merker jo at det er litt trangt i magen og så blir det litt dårlig søvn, men klager ikke :)

Skrevet

Formen er blitt veldig bra nå på slutten...:) er i uke 39+5 i dag. Har vært i dårlig form det meste av svangerskapet, men nå har det endret seg helt... Men er klar for å møte nurket...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...