Gå til innhold

Kan jeg være gravid??

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig ingen prøver enda, men undres over om jeg kan være gravid. For 2 uker siden fikk jeg mensen 5 dager for tidlig. Blødde veldig lite i 3-4 dager. Jeg har til vanlig relativt stabil syklus på 29 dager. Jeg tenkte egentlig ikke så mye over før for et par dager siden. Har vært løs i magen og er superkvalm de første timene jeg står opp. Tok en CB+ i dag, men ikke på morgenurinen. Den viste svakt positiv men så forsvant streken. Hvis jeg er gravid skulle en tro at jeg var ca 6 uker på vei. Skulle ikke da streken vært sterk og ikke forsvunnet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143958734-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en ny test. Er du 6 uker på vei, burde testen vise positiv, men det gjorde den jo forsåvidt også? Kanskje du kan være mindre på vei enn du egentlig tror. Jeg har aldri fått forskjell på testene mine om det er morgenurin eller ikke, men er du veldig kort på vei, har nok dette litt å si.

Men sånn btw, det er et virus ute og går.... Kjenner flere som hangler over doskåla for tida, den ene med rumpa i skåla, den andre med ansiktet! Om ikke begge deler samtidig også. Får håpe du heller er gravid da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...