Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Fikk anbetalt kattemynte her i går siden min katt ikke er så kosete. Hun luktet og spiste bittelitt av det, og begynte å male, men hun ble ikke kosete av det. Må kattene få lukte på dette i ny og ned eller skulle hun har reagert på det med engang om hun har genet til det (leste på nettet at noen katter ikke har genet til å reagere på dette). Jeg kjøpte det i dyrebutikken i dag i tørka form.
Major HotLips Houlihan Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 De må lukte på det for å bli "rusa", med en gang de slutter så forsvinner den. Noen katter er bare ikke så kosen. Hvor sosiale og menneskekjære kattene er kommer an på personligheten deres, noen liker det bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Okei nå ligger hun på sofaen og jeg har strødd catnip forran nesa hennes. Ingen slik reaksjon som kan se på youtube. Søren HI
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 DET virker hahaha nå ligger hun på ryggen og lar meg klø henne under kjeven og labbene. Det har hun ikke latt meg gjøre før. Stilig. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå