Gå til innhold

tannverk - kan jeg gjøre noe med dette nå??:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei?

Jeg har samme problem, må trekke ene tanna, å tannlegen min ville ikke gjøre noen ting før jeg var 4 mnd på vei, for dette kunne påvirke svangerskapet osv..

Om det ble verre skulle jeg få antibiotika kur, også fikk jeg beskjed om å ta parasett..:) ring tannlegen, få time til virdering så får du svar.. Gi beskjed om at du er gravid :)

Har vært hos tannlegen jevnt og trutt begge svangerskapene mine, både før uke 12 og etter. Har både rotfylt og det ene med det andre. Eneste er at jeg ikke har tatt bilder, men siden hullet ditt er ganske synlig så ser de nok problemet med en gang. Bedøvelse er ikke noe problem heller ;)

Annonse

Er tannlege selv. Påvirker barnet og graviditet mer å være stresset ha vondt og ta paracet over lang tid enn å bare få noe gjort. Bedøvelse er ikke noe problem. Skal generelt ikke gjøre noe med gravide så sant det ikke er nødvendig, men store smerter regnes som nødvendig og behandling veies som mer positivt. Et rtg er heller ingen krise hvis det må gjøres men som sagt unngår vi det hvis det ikke er nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...