Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg henger vel mest her. Prøvde å lage en tråd i 1. trimester, men jeg var den eneste der. Liksom ingen kjente.

De fleste som venter barn der er par, vi er litt på sidelingen. Nå er jeg ikke så aktiv, single gravid tråd er en ide.

Hvor langt er du kommet? jeg er 9+0

Annonse

Hehe reker og havhester... merker at jeg begynner å glede meg til min ultralyd.. noen som så Promotheus? kanskje jeg får en blekksprut... ;-)

Det er noen som har sett en bønne eller to. Mye rart kan dukke opp når fantasien får fritt spillerom.

Heisann alle jenter :)

Jeg er singel og gravid med to-eggete tvillinger. Har brukt sæd-donor og er 8 uker i dag. Har hatt to ultralyder så langt og sett hjertene banke :D

Syns det er en god idé med egen tråd for oss her inne. Føler meg ikke hjemme i 1. trimester.

Æsj... jeg blør...det er brunt og ikke veldig mye av gangen men har vÆrt over noen dager... prøver å tenke at det ikke er farlig, men dere vet..

Ringte legen idag og sekretÆren skulle spørre legen om jeg skulle komme og ta hcg prøve og så ringe meg tilbake... de ringte ikke tilbake... og nå har fastlegen ferie en uke... synes dere jg skal ringe i morgen og mase og syte... vet ikke hva det skal tjene til da, ortsett fra st det hjelper på humøret kanskje.

Annonse

Æsj... jeg blør...det er brunt og ikke veldig mye av gangen men har vÆrt over noen dager... prøver å tenke at det ikke er farlig, men dere vet.. Ringte legen idag og sekretÆren skulle spørre legen om jeg skulle komme og ta hcg prøve og så ringe meg tilbake... de ringte ikke tilbake... og nå har fastlegen ferie en uke... synes dere jg skal ringe i morgen og mase og syte... vet ikke hva det skal tjene til da, ortsett fra st det hjelper på humøret kanskje.

Heisann! Håper virkelig at du får tatt hcg-prøve og at stigningen er fin slik at du får slappe av :) Vil bare si at jeg opplevde å få brun utflod i uke 5 som holdt fram i et par uker. Ikke mye, gjerne bare litt på papiret en gang for dagen, men nok til at jeg ble veldig engstelig. Gikk derfor til privat gyn i uke 6 og fikk se to hjerter som nettopp var begynt å slå. Tok ny UL i uke 7 og da kunne gyn se at årsaken til utfloden var en liten blodansamling pga at livmoren vokser raskere med tvillinger. Håper virkelig det samme gjelder for deg og at det ikke er noe å vÆre bekymret for! Lykke til :)

Håper det ordner seg med ul og at alt er bra Audix78!

Takk,jeg blør fremdeles men veldig lite, skal å ta blodprøve igjen nå så får de sammenlignet og sett om det stiger. Ikke smerter da og det er jo godt tegn.

Hei! Vi har laget en lukket Facebookgruppe for single som er gravide ved hjelp av donor. Til nå er vi 32 medlemmer. Dere er hjertelig velkommen dit. Send meg en PM om du vil være med.

Hm hvis man er medlem av en gruppe på face kan ikke andre se hva slags gruppe det er? eller iallefall navnet på gruppa? hva kaller dere gruppa? Jeg har ingen interesse av å utbasunere noe på face om at jeg er gravid derfor jeg spør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...