Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, da kommer jeg tilbake hit :/

Ble gravid på egenhånd i juni, i vente på å ringe inn mens i august. Graviditeten endte dessverre i en SA 7+6.

Nå lurer jeg på om jeg kan ringe inn denne SA'n som mens, eller om jeg må vente til neste mens med å ringe inn? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143958683-ringe-inn-mens-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

så trist å lese. jeg ringte inn første mens etter en SA men fikk beskjed om å vente ennå en mens siden kroppen måtte rensesopp etter en SA.

Ringte du inn SA blødningen, eller neste blødning etter SA, eller neste blødning der igjen?

så trist å lese. jeg ringte inn første mens etter en SA men fikk beskjed om å vente ennå en mens siden kroppen måtte rensesopp etter en SA.
Ringte du inn SA blødningen, eller neste blødning etter SA, eller neste blødning der igjen?

jeg ringte inn første blødning etter SA og fikk beskjed om at jeg skulle ringe inn neste mens pga av at kroppen måtte komme i orden etter en SA. og for deg selv så kommer du deg psykisk etter en SA.

Da får vi jo muligheten til å prøve et par ganger til på egenhånd også. Kanskje vi er så heldige at vi får det til på egenhånd igjen.

Jeg ringer de på mandag for å informere de, så får vi se hva de sier.

Da fikk jeg endelig ringt Ullevål og fikk beskjed om at jeg ikke skal ringe inn den mensen som kommer nå etter SA, men jeg skal ringe inn på den neste.

Da får jeg ikke ringt inn før i slutten av september, æsj. Det er lenge å vente.

Men, da har vi to muligheter til å få det til på egenhånd igjen :)

Vi går for gull!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...