Hippiopp Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Sist fødsel endte med igangsetting langt over termin og akutt ks. Så denne gangen får jeg oppfølging av sykehuset og føler meg ganske trygg på hva som skal skje. Trodde jeg;) Skal snart på kontroll på sykehuset og legen skal sjekke modning og evt strippe hvis jeg er klar for det. Iiiikkkk, en uke igjen til termin og nå får jeg neste litt "hetta". Noen andre som brått har fått litt "fødepanikk"? Tenk, snart ligger det noen i vuggen, vognen, lekegrinden og har på seg klærne som nå ligger så pent brettet i kommoden=) oioioi, angst og glede om hverandre!
G+F=J+2 rosa:) Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Hehe! Har det akkurat som deg:) venter tvillinger med termin 19 august! Var på kontroll på fredag og legen slang ut at "vi setter deg igang på mandag!" Fikk litt panikk og følte meg plutselig ikke helt klar! Så i går fikk jeg utsatt igangsettelse til onsdag:) følte liksom jeg fikk noen ekstra dager før twinsa kommer:)! Kommende storebror begynte i barnehage igjen etter ferie på mandag, så litt digg å ha noen dager hjemme i freden og roen før de kommer:)
Hippiopp Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2012 Oi, spennende da med tvillinger=) Jeg er visst utrolig nok ganske moden og ble strippet. Nå kjenner jeg de berømte murringene. Så de neste dagene blir spennende=) Jeg har fått mannen til å skru sammen vogna, for plutselig fikk jeg det litt travelt...hehe! Blir godt å bli kvitt magen og kunne knytte skoa mine igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå