Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Hva syns du om oppgaven, og hvordan gikk det? Fornøyd med karakteren? Jeg tok den eksamen, syns oppgaven var vanskelig, og jeg bommet totalt, fikk en 2er. Har snakket med en del andre som tok den, og de fikk 1 eller 2..
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Nei, men jeg tok den i 2008 og fikk 6. Eneste grunn til at jeg kan skryte av det er fordi jeg var latterlig dårlig på vgs (tok det i voksen alder) og jeg syns oppgavene var lekende lette. Kanskje kravene har blitt større nå?? Kjenner til et par som har tatt den, og den var visstnok veldig krevende nå... Men tror nok det er forskjell fra skole til skole altså. Det er lov å klage på karakterene om man mener den er feil...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Eksamen var lik over hele landet. Er derfor jeg er nysgjerrig på hva andre syns om den. Dette var en oppgave som kun var rettet mot førstehjelp, vi har jo øvd på pleieplaner og skikkelige caser, men det var jo ikke så lett nå. Vi hadde mange av de gamle eksamensoppgavene, og de var lekende lette ja, men denne var noe annet. Ja, jeg skal ikke klage, for jeg skjønner jo at jeg bommet totalt på oppgaven, men vet at det er en del andre sm skal klage eller har klaget. HI
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Åja, ok. Det var den heller ikke nÅr jeg tok den. Lik, altsÅ. Men da er det samme som ei venninne av meg tok. Og hun sa og at de gamle eksamensoppgavende var latterlig enkle. (Jeg har jo innsikt nok til Å skjønne at jeg ikke var sÅ smart, hehe) Hadde helse og sosial eksamen et År, og da fikk mønstereleven i klassen en 3'er... Skjønte det var noe rart da ja Om du har bomma sÅ er det jo greit. Men om du mener karakteren ikke er rettferdig sÅ bør du klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå