Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer nesten ikke vente! er så rart hehe:DDD

Men gleder meg skikkelig!!!

Flere?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Gleeeeeder meg til baby :D

Skrevet

Ja :) teller ned dagene til den lille mageboeren kommer <3

Skrevet

Jeg og! Gleder meg sinnsykt til lillebror kommer :) Men samtidig så føler jeg meg ikke helt klar allikevel...Merkelig dette her :)

Skrevet

Jeg gleder meg også masse til lillegull kommer :D

Skrevet

Jeg også :-)))) merker en av de tingene jeg gleder meg mest til er å få besøk på sykehuset av mine 3 eldre barn. La de få hilse på lillingen. De gleder seg slik og spør daglig om ikke babyen kommer snart.

Skrevet

Lurer på hvordan han er å hvem han ligner mest på jeg :) hvordan han ser ut :) er sååå spent på fødselen også, hvordan det er , når den starter og alt :)

Skrevet

eg og :) er så spent! :) har 7 uker i gjenn, alt er handla inn. skulle ønske eg hadde venta litt så eg kunne hvertfall hatt babyshopping igjenn. men får "kose" meg med og vaske og brett det eg har kjøpt :P

Skrevet
Jeg og! Gleder meg sinnsykt til lillebror kommer :) Men samtidig så føler jeg meg ikke helt klar allikevel...Merkelig dette her :)
ja er slik avogtil her også, noen dager kan jeg godt vente ett år til,mens andre dager vil jeg ha han her hehe
Skrevet

Gleder meg veldig jeg også! :) men er glad for at det fremdeles er 9 uker igjen! har MYE å ordne ;) hihi

Skrevet

Gleder meg veldig til å få treffe veslejenta :) Har egentlig 7 uker igjen til termin, så akkurat nå er jeg bare glad for hver dag hun vil holde seg på plass:)

Hadde en lang liste med gjøremål før hun skal komme, men den ble kraftig amputert nå.

Skrevet

Gleder meg og! Med litt skrekkblandet fryd.. Er 1 dag på overtid, så alt er klart nå.. Ganske tungt er det også, så skal bli godt å få han ut og møte han nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...