Gå til innhold

Dere som kan dette med el test, kan svak pos el bety at el har vært?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en svak strek på billigstrimmel el test. Kan det bety at el har vært? Eller betyr det at den er på vei? Ifølge mine beregninger skulle den ha vært, men kanskje ikke?

Kan sex i går føre til graviditet, eller "må" vi ha det i dag og i morgen også?

Fortsetter under...

Får svak strek på de heletiden, kun ved el det blir sterkere strek der. Vanskelig å si om den har värt elr ikke. Hvis du har en stabil syklus, kan du regne deg fram til det. Ca 14 dager etter siste mens begynte.

Får svak strek på de heletiden, kun ved el det blir sterkere strek der. Vanskelig å si om den har värt elr ikke. Hvis du har en stabil syklus, kan du regne deg fram til det. Ca 14 dager etter siste mens begynte.

Ca 14 dager etter siste mens begynte gjelder vel bare om du har syklus på ca 28 dager. Bedre å telle bakover. Om du har stabil syklus, bør du kanskje heller telle ca 14 (12-16) dager bakover fra mens begynner; så vil du se ca hvilken syklus dag du har el. Og husk at perioden fra mens til el kan variere i lengde, mens perioden fra el til mens ikke varierer noe særlig.

Btw, jeg også får alltid teststrek på el-tester, men kun ved el at streken blir like sterk og sterkere enn kontrollstrek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...