Gå til innhold

Bok til å skrive om babyen (første ord, tenner...), med plass til bilder osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en slik babybok hvor en skriver om alt mulig babyen gjør, tenner den får, første bursdag osv, og som en kan lime inn bilder og sånn i? Jeg fant en i en bokhandel, men det var så få sider, og ikke plass til nesten noen ting inni.

Hvis du også vet hvor en kan få kjøpt den hadde det vært en bonus:)

Skrevet

Hva med minbabybok.no? :) Der lager du den på nettet og kan bestille bok i hardback? Jeg har begynt å lage slik, ser for meg at den holder mye bedre enn de som er klipt og limt. Også et pluss at jeg slipper skrive ut alt av bilder.

Skrevet

Jeg fikk en Ole Brumm bok av ei venninne når lillegutt ble født. Liker den veldig godt. Mener den var kjøpt i en bokhandel, men husker ikke hvilken. Det er mange sider, plass til bilder, egne sider for å lime inn kort han har fått og sider med små søte klistremerker man kan pynte med.

Skrevet

Jeg har kjøpt "boken om meg" til min lille, fine farger og man kan skrive om tenner, når lærte h*n å sykle osv :) kjøpte den på butikken Små Ting, men vet den finnes på nett også :)

Gjest Mentha
Skrevet
Storebror her har en bok fra Go'boken som heter mitt første år eller noe sånt. Babyen i magen skal få denne, synes den ser så bra ut! http://fillandtell.com/no/boken-om-meg/

Den har vi! Den er supert, jeg elsker den boken :) Liker en som er litt lun i tillegg til at den er supersøt. Det trenger ikke bare være yndig og blonder, litt moro med tegnete figurer og små snakkebobler innimellom er bare herlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...