Gå til innhold

Synspunkter på gutte navn. Hjelp!10 dager til termin!!!

Anbefalte innlegg

Vi har ei jente som heter Eline. Vi vurderer sterkt Emil.Men jentungen vil ha Elias. Jeg syns det blir for likt... Noen meninger rundt navnene? Ellers tar jeg imot andre gode forslag, med takk:-) Fryktelig vanskelig syns jeg, og nå er det ikke lenge igjen.

Fortsetter under...

Synes særlig Emil, men også Elias er litt for mye brukt.

Fine navn er de jo.

Med Eline som ikke er såå vanlig kunne det jo passet med mange navn. Trenger heller ikke å starte på E..

Eline og Torvald

Eline og Brage

Eline og Sigurd

Eline og Martin

Annonse

Nå er jeg litt kjip, men jeg synes i grunn både Elias og Emil er litt for likt Eline. Vet for øvrig også om et søskenpar som heter Eline og Elias. Kanskje vi vet om de samme?

Vet også om et søskenpar som heter Eline og Even. Det blir litt mer ulikt og klinger litt bedre.

Annonse

Hvorfor skal storesøster bestemme hva lillebror skal hete? Hun blir sikkert fornøyd med det dere velger etter hvert. :) Uansett synes jeg at Elias er altfor likt Eline. Emil er også likt, men ikke så likt så det passer egentlig greit synes jeg. Og det er veldig mange små gutter som heter Elias nå.

Men om dere er i tvil må jo ikke gutten ha et navn på E heller. Da er det jo flere muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...