Gå til innhold

Noen som skal ha frys i september ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil vente med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepsi! Gjerne!! :) Frys i september her også :) Ligger en tråd lenger nede også med septemberforsøk :)

Blir det i styrt eller naturlig syklus for deg?

Skrevet

Styrt - satt opp innsett i uke 38! du?

Holder til på riksen

Skrevet

Skal ha styrt jeg også, har ikke hatt mensen på over ett år, og skulle egentlig starte med medisiner for å få den i gang etter 16. aug, men plutseli kom den i gang av seg selv, 27 dager etter SA, håper det fortsetter! Så da gjenstår å se om jeg får den igjen i midten av aug og får ta den som utgangspung (om den starter av seg selv igjen da :) eller om jeg må vente en syklus til... Så når vi kommer i gang har jeg ikke peiling på, håper på fortest mulig selvfølgelig :P

Vi holder til i Haugesund :) Blir spennende tider!

Skrevet

Jeg vil gjerne vente med dere :) Skal ha frys i natrulig syklus. Så lenge mensen kommer når den skal er det satt opp innsett i uke 39. Holder til på Haukeland :)

Skrevet

Hiver meg inn her jeg og :) Skal ha frys i september hvis mensen snart dukker opp. Skulle hatt mensen nå 27.juli etter et mislykket forsøk i juni, en den er noen dagen forsinket..

Da skal jeg visst starte med noen medisiner på neste mens (det som kalles styrt syklus ?).

Gleder meg til å komme i gang, selv om det blir fjerde gang jeg skal påan igjen siden i januar. Gir på for å forhåpentligvis komme i mål før året er omme :)

Gleder meg til å følge denne gruppa og satser på at det endelig skal bli vår tur XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...