Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått store barn (over 4,5 kg)og hvilket tilbud har dere fått ved neste svangerskap/fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått en på 4,7 kg, og ikke fått noen som helst oppfølging i dette svangerskapet! Noe som jeg selv mener er litt rart men...

Skrevet

Min gutt var 4,6, og jeg har heller ikke fått tilbud om oppfølging, hverken i svangerskap nr 2 eller dette. Grunnen kan kanskje være at fødselen var forholdsvis normal.

Skrevet

Jeg hadde en relativt tøff fødsel hvor hun satt fast, men kom nå ut til slutt. Hun veide 4590, og fikk beskjed av jordmor (uten at hun viste noe om min forrige fødsel ) at det var ikke problem for meg å føde om også denne skulle bli like stor. Syntes det var litt rart for har hørt at hvis man får barn over 4,5 kg så får man oppfølging ved neste svangerskap. Har tenkt å ta det opp ved ultralydundersøkelsen og håpe jeg får litt mere forståelig svar der.

Skrevet

Uten at jeg vet, men har ikke dette med om du har/får svangersskapsdiabetes? At det er spesielt da de følger ekstra opp mot stort barn i magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...