Gå til innhold

Aprilbaby:) flere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Gratulerer! Testa positivt i mårrest, gitt. Tar litt tid før dette synker inn, men.. Moro er det! :D Jeg har termin 13.april.

Noen som bor i Vestfold her? Og dere andre, hvor bor dere?

Har en gutt på 1 år fra før. Så litt tettere enn jeg hadde planlagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer alle sammen :D

Jeg har også termin 13 april :D

Har ei jente fra før som blir 3 i oktober, så blir litt lenger mellom enn jeg egentlig hadde ønsket, men. :)

Hadde en SA i mars, å endelig satt spira på nytt, så nå er det baare å håpe at den sitter for oss alle sammen :D

Skrevet

Positiv test i dag tidlig her å..

Litt i sjokk for har ei på 4mnd... og en på 2år og 4mnd.. vet ikke helt hva jeg syns enda...knyter seg litt i magen..puh..

Aner ikke hvor langt på vei jeg er, rundt 4-5 uker vil jeg tro, har bare hatt mensen en gang etter fødsel...

Skrevet

Da blir det aprilbaby her også om alt går som det skal :) (kryss i taket, bank i bordet +++) 16. April.. foreløpig termin :)

Er så spent og urolig.. men tror ikke det helt er sunket inn.. kommer vel iløpet av de neste dagene. Testet klokka 21 i kveld :)

Koslig å snakke med andre som har termin rundt samme tid. Det gjorde jeg sist også og ble kjent med et knippe koslige damer som jeg har mye kontakt med enda. Nå er barna våre snart 2 år.

Er det noen andre som har barn fra høst 2010 og som venter fler? Hadde vært gøy å dele litt.. men vil snakke med andre også :) føler jeg har masse erfaring samtidig som jeg føler meg totalt grønn. merkelig følelse.. bare skriv meg i inboks.. det er bare koslig!

Og du oppi her som er redd fordi du blør.. jeg blødde endel i første trimester forrrige gang.. og var sikker på jeg hadde mistet i uke 8. Men det gikk helt fint :) vet det er vanskelig å være positiv når man blør, men ville bare si at det kan hende alt går helt fint også ;) skal krysse alle fingre for deg :)

Skrevet

Hei Helt Lykkelig Live+spire. Gratulerer med graviditeten! Jeg har en datter født desember 10 og har termin 6. April 13. Tar ingenting for gitt ennå, for jeg hadde en SA tidligere i år.

Skrevet (endret)

Hei på dere, og gratulerer så mye :)

Jeg har en aprilbaby i magen :) Hadde marsbaby etter eggløsning, men på ul sa legen at termin blir 1. mars. Så da er jeg 6+2 i dag, med nr 4.

Vi har spennende tider foran oss, jenter :)

Endret av På vei igjen <3
Skrevet

Jeg har termin 1 eller 2 april:) Har ei jente født i april 2011 fra før.

Før det har jeg hatt 5 MA/SA så jeg tar ingenting for gitt.

Skrevet

Trist å se at det er så mange som har opplevd å få

SA. Dere som har en SA bak dere: når i svangerskapet skjedde det? Lurer på om de fleste SA skjer i første trimester, eller om det er en fare senere også.

Skrevet

termin 13 april her :)) Etter sa i begynnelsen av juli krysser vi alt vi har fått at spiren sitter <3 Har en sønn på 2 år fra før .. HURRA!!

Skrevet

Heisann alle sammen :)

Har slengt meg på i terminklubben, og hiver meg med her også.

Termin 8. april, har en 4-åring fra før.

Dette blir spennende!

Skrevet

Jeg mistet i uke 7 sist.. Er i uke 5+1 i dag så er spent,men satser på at det går riktige vegen nå <3

Skrevet

Termin 16.april, da kommer nr 3 :) Har ei som bli 4 i oktober og en som blir 2 i august, så de blir ca 2,5 og 4,5 da. Det blir nok litt travelt, men vi bor i allefall hus og ikke leilighet denne gangen :)

Skrevet

Termin ca 5.april her :)

Har to jenter på 7 & 10 som garantert kommer til å hoppe i taket av ekstase over å få en baby i hus... ;)

Har masse symptomer og magen står som en ballong, enda jeg bare er 6+1 uker på vei... kjenner jeg gruer meg litt til å begynne på jobb om 1 1/2 uke og prøve å holde magen skjult. Blir ikke lett gitt!

Skrevet

Hei jenter. Jeg fikk vist oxo plutselig termin i april etter å ha vært på UL i går. Så 4 april er min nye termin om alt går bra. Har noen av dere noen plager ennå,eller kommer det kansje litt senere. Dette blir mitt første barn. Var vist plutselig mye korterer på vei etter UL enn legen,mens og mine beregninger. Så håper det går bra og ikke noe er galt

Skrevet

Trist å se at det er så mange som har opplevd å få

SA. Dere som har en SA bak dere: når i svangerskapet skjedde det? Lurer på om de fleste SA skjer i første trimester, eller om det er en fare senere også.

Jeg oppdaget på privat ul i uke 12. Da var det ikke noe hjerte som slo lenger. Usikkert når det døde. Kanskje en uke eller to før? I ettertid slo det meg at jeg hadde mindre graviditetssymptomer på slutten.

Er mer var og bekymret nå. De to siste nettene har jeg svettet. Er redd det skyldes reduksjon i hcg nivå.

Skrevet

Sniker meg inn her da;-) etter tre positive tester..

Ut i fra mitt syklustull, så aner jeg egentlig ikke hvor langt jeg er på vei.. Tror jeg har kommet frem til 9. april - om alt skulle sitte der det skal!

Hvordan fungerer egentlig de ukeindikatortestene? er de pålitelige?

Skrevet

Hei! Gratulerer alle sammen:) jeg blir med her jeg:) termin 16. April:) håper alt går bra denne gangen!!! Har noen leie historier:( så denne gangen satser vi alt på at vi får en frisk liten skatt i april! Jeg er mamma til ei jente som blir 6 i januar og til en liten engel som kom stille til verden 25. Januar i år:(

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:)

Skrevet

Alle må bli med i aprilklubben da! :D Så moro med så mange med termin i april :) Gleder meg til å skravle masse med dere ;)

Skrevet

Positiv test for to dager siden. Foreløpig termin 24. april. Gratulerer alle sammen og lykke til:)

Skrevet
Sniker meg inn her da;-) etter tre positive tester.. Ut i fra mitt syklustull, så aner jeg egentlig ikke hvor langt jeg er på vei.. Tror jeg har kommet frem til 9. april - om alt skulle sitte der det skal! Hvordan fungerer egentlig de ukeindikatortestene? er de pålitelige?

For meg stemte ukesindikatoretestene.

Jeg tok en test på ikm dagen. som viste 1-2. og da var jeg 3 + noen dager . Så tok jeg en tidligere denne uka. Den viste 2-3. Og jeg var da 4 uker + noen dager.

Skrevet

Gratulere alle sammen :)

Melder meg inn her jeg også.

Termin 16. april. 5 uker idag. Etter mine beregninger. Men skal jeg gå utifra den typiske måten å regne på begynner jeg på min 6 uke, Merkelig måte å telle uker på.

Har en som blir 5 år før nr 2 kommer.

Skrevet

termin 5 april 2013:) 2 døttrer fra før av. ei på 4 å ei på 16. bor langt nord i landet:)

Skrevet

Termin 11.april her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...