Gå til innhold

Aprilbaby:) flere ?

Anbefalte innlegg

Jeg sniker meg inn her også. Har termin 3.april (foreløpig) Er 42 og har en 8 åring fra før. Jeg slipper ikke gleden eller nyheten løs før jeg har vært på Riksen om 2 uker og får forhåpentligvis vite at alt er normalt! Er ganske slitsomt med kvalme og trøtthet, har glemt hvordan det var! Hvor tidlig har dere fortalt barna om at de skal få søsken? Jeg har tenkt å gjøre det etter timen på Riksen. Hva er den beste måten å si det på?

Fortsetter under...

Jeg er 8 uker idag og vi fortalte 4 åringen d på torsdag. Jeg har fått tilrettelagt fra natt til dag jobb å mange kollegaer vet jeg er gravid. Så var redd gutten skulle få vite d av andre. Vi kjøpte tåteflaske å pakka inn å ga han. :)

Er 7+1 idag og har fått innkalling til ul neste uke. Kjenner jeg Kvir meg, håper jeg får se et bankende hjerte. Har masse gravidsymptomer så er ganske sikkert på tjukka ja. Er bare det at jeg har dårlig erfaring med ul fra tidligere. Dette blir min tredje graviditet...

Nå kjenner jeg det virkelig på kroppen, begynte dagen med å kaste opp.. Greide å komme meg på jobb, men kjenner jeg er livredd for å kaste opp slik at folk her begynner å skjønne ting... er over i uke 7 på onsdag..

Noen flere som sliter med kvalme og oppkast? Hvordan greier dere å skjule dette for kollegaer og arbeidsgiver?

Nå kjenner jeg det virkelig på kroppen, begynte dagen med å kaste opp.. Greide å komme meg på jobb, men kjenner jeg er livredd for å kaste opp slik at folk her begynner å skjønne ting... er over i uke 7 på onsdag..

Noen flere som sliter med kvalme og oppkast? Hvordan greier dere å skjule dette for kollegaer og arbeidsgiver?

Har ferie så det går greit. Men vi får se neste uke hvordan det går. Må nok gi beskjed på jobb uansett pga arbeidsoppgaver. Er 8+2 når jeg begynner i jobb igjen.

• 4 måneder senere...
Da er vi igang med produksjon av nr 2 :D Foreløpig termin er 4/4, men vet av erfaring fra sist at den raskt kan endre seg ;) Er 31 år og holder til i nærheten av Tønsberg. Noen fler?

Tønsberg her, venter nr 2 :-)

Tok meg litt mange mnd med kvalme før jeg husket at jeg hadde lagt inn innlegg her ;) Er det noe BIM treff for oss i tønsberg herfra enda eller?

Annonse

Da er vi igang med produksjon av nr 2 :D Foreløpig termin er 4/4, men vet av erfaring fra sist at den raskt kan endre seg ;) Er 31 år og holder til i nærheten av Tønsberg. Noen fler?

Tønsberg her, venter nr 2 :-)

Tok meg litt mange mnd med kvalme før jeg husket at jeg hadde lagt inn innlegg her ;) Er det noe BIM treff for oss i tønsberg herfra enda eller?

Bedre sent enn aldri. Ja, jeg har vært på 3 treff nå, veldig hyggelig. Slå deg med :-) Sendt meg mobilnr ditt på priv, så kan jeg si fra når det blir treff igjen. Vi lurer på uke 5 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...