Gå til innhold

Aprilbaby:) flere ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg spydde idag. har tidligere bare vært kvalm. Sliter også med at jeg er så trøtt. å må ta en dubb iløpet av dagen..

Har sykt ømme pupper. Ellers har jeg det fint. Skal til jordmor på tirsdag å gleder meg til det :)

Har også bestilt tidlig ultralyd til jeg er 9+4. Er 6+6 idag.

Slenger meg på her:) Antatt termindato er rundt 26. april, men har veldig uregelmessig mens så er ikke godt å si... Er selv født i april, så har vært koselig med et aprilbarn:) Har en gutt på 10 år fra før, så dette blir veldig nytt igjen.. Jeg er ca. 5 + 5 nå, og det er kun sambo som vet om det. Litt småkvalm og veldig trøtt, ellers lite symptomer..

Annonse

Melder meg inn her, da jeg har termin 21.april (utifra siste mens) 6+3 i dag! Første barn, så dette er veldig spennende! Vært veldig plaget av kvalme og liten matlyst siste uka..:( Er ellers også veldig redd og bekymret for at noe skal skje, men må bare tenke positivt :)

Hei på dere jenter. Min termin er 2 april etter legen nå. Er utrolig kvalm og svimmel hele tiden,mat og drikke er vanskelig å få i seg. Har hatt flere turer til legen og målt HCG og den stiger flott sier de,men i går på morran hadde jeg en knøtt liten blødning, så de tok ennå flere prøver ,pluss HCG igjen. Så i dag er det tidlig ultralyd på sykehuset for sjekk. Gruer meg veldig,for følelsen av at noe er galt er stor nå. Jeg håper og ber at alt er som det skal,for jeg er 37 år og dette blir i såfall mitt første barn.. Krysser fingre

Hei på dere jenter. Min termin er 2 april etter legen nå. Er utrolig kvalm og svimmel hele tiden,mat og drikke er vanskelig å få i seg. Har hatt flere turer til legen og målt HCG og den stiger flott sier de,men i går på morran hadde jeg en knøtt liten blødning, så de tok ennå flere prøver ,pluss HCG igjen. Så i dag er det tidlig ultralyd på sykehuset for sjekk. Gruer meg veldig,for følelsen av at noe er galt er stor nå. Jeg håper og ber at alt er som det skal,for jeg er 37 år og dette blir i såfall mitt første barn.. Krysser fingre
da er jeg hjemme fra ultralyd og vi så hjertet på knøttet banke . Legen der sa alt så kjempe fint ut og at jeg måtte roe meg ned nå

Annonse

Gratulerer til dere begge :) Jeg har termin 4. april, gleder meg masse til å få mitt andre barn! Bare så synd det er så lenge til... :) Forresten veldig deilig å få sagt det her, slitsomt å holde det hemmelig!

Da har vi samme termindag :D

Men skal nok ha "forhåndsbestilt" keisersnitt, så blir vel slutten av mars det blir "bursdag" ;)

Nyeste termin min er 7 april :D håper alle er fin iformen og ikke sliter så mye med kvalme og oppkast, det gjør nemlig jeg..

Kvalmen gjør seg absolutt gjeldene her også :/ Vi får håpe det snart går over så vi bare kan kose oss resten av ventetiden :)

Hiver meg inn her jeg og. :) Termin 30 april. Har vært knall i formen helt til i dag. Var på styremøte i klubben jeg er medlem i og da veltet det bare inn med kvalme...... Ikke moro når resten av medlemmene er godt voksne menn og vi ikke skal ut med den lille spiren riktig enda. ;)

Slenger meg med :) Venter nr 3 1.april. Gleder oss stort :) Bor på Sørlandet forresten. Andre i nærheten?
Hei, har termin 30 april og holder og til på sørlandet. Søgne mer bestemt. :)
Venter nr 2 29.april,Kristiansand her:)
Termin en dag før meg. :)

M-m:) Kun 8mnd minus 1 dag igjen nå!!;))

Slenger meg med :) Venter nr 3 1.april. Gleder oss stort :) Bor på Sørlandet forresten. Andre i nærheten?
Hei, har termin 30 april og holder og til på sørlandet. Søgne mer bestemt. :)
Venter nr 2 29.april,Kristiansand her:)
Termin en dag før meg. :)
M-m:) Kun 8mnd minus 1 dag igjen nå!!;))

hehe, du er på den nedtellingen. ;) Gull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...