Gå til innhold

Aprilbaby:) flere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hejhej. Har termin med mitt första 13. april. Om allt går vägen. Jag är. 26 år. Oplanerat, men vi båda ser det som något positivt! :) Jag bor i Oslo med min norska pojkvän. Det vore hyggelig å få kontakt med andra i området, gärna förstföderskor, att dela upplevelsen med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok en test på fredag 4-5 dager før ikm...to i går og en i dag...svake positive tester, men alikevel positive:) så slenger meg inn her :) tror min termin kanskje blir ca 27 april :) har ei på 5 og ei på 11 fra før, så god spredning :)

Men er tidlig ute, så føler meg langt fra sikker på graviditeten før ikm dagen har vært :/

Men krysser fingre og tær for at det går rette veien;)

Skrevet
Termin 11.april her :)

Jeg har en født april 10, Mars 12 og en ny baby i april 13..puh!

Skrevet

Da kommer jeg også inn her :) Blir termin 17. april ca., nr. 3 :)

Skrevet

Fomle84 ; gikk vi gravid samtidig sist? Syns jeg kjenner igjen nicket ditt :)

Skrevet

Har hatt annet nick før, men har barn født i 06 og 08 så ser ikke sånn ut :)

Skrevet

Jeg hadde en positiv test på morgenen i dag.

Så jeg venter barn 19 April, om alt går som det skal.

Dette blir da nr 1.

Skrevet

4 + 4 og kvalmen har meldt seg. Ikke så ille enda.

Skrevet

Gratulere til dere nye :)

Hvordan er formen damer?

Jeg sliter velidg med at jeg er så trøtt. Må sove endel i løpet av dagen. Litt kvalme som kommer å går. og liten matlyst. Brystene er også veldig ømme. Er 5+3 idag.

Hadde diare igår. Noen flere som sliter med dette?

Skrevet

Svak postiv test nå, så da blir jeg sannsynligvis med i april-klubben:) Har en 4 åring fra før. Mistet i uke 6 for akkurat en mnd siden, og er nå gravid igjen. Spennende tider!

Skrevet

Testet positivt CB digital 1-2 idag! Termindato ca 22. April :)

Skrevet

Velkommen til dere nye ja :) Er også trøtt, hormonell og øm i puppene

Skrevet

Da har jeg også testet positivt. Etter en BO i mai, og en SA i starten av juli, er jeg nå gravid igjen. Krysser fingrene for at dette går veien. Foreløpig termin 25. april. Vi har to barn fra før;))

Skrevet

Fikk en svak strek på testen i kveld, så da håper jeg at jeg kan slenge meg på her:-) Termin 23. april

Wææææ ikke gått helt opp for meg enda..

Har ei jente på 5 fra før

Skrevet

Positive test nummer 2 idag!! Om alt går bra blir dette mitt første barn. Termin 27.April :)

Skrevet

Positiv blodprøve idag, så da tør jeg slippe jubelen helt løs :)

Skrevet

Hvordan har dere det med bivirkninger?

Føler jeg har så lite, at jeg nesten er "redd" jeg ikke er gravid .. men er det, 1-2 på CB digital, og pos blodprøve på Rikshospitalet idag. :)

Skrevet

Jeg har lite grav.symptomer nå..var veeldig oppblåst for litt over 1 uke siden, trodde mensen var på vei...men nå er alt normalt igjen...

Spiste en nøtt tidligere i dag, men den kom rett ut for smakte metall :-/ Hååper jeg slipper den værste kvalmen denne gngen!

Men så lenge det går rette veien er jeg happy! :D

Skrevet

Jeg har lite.. Trøtt, opplevd litt metallsmak og noe stikkinger.. og det er jo supert :)

Skrevet

Melder meg på her:-). Endelig gravid med nr 2! Termin 23. april. Veldig spennende nå og håper bare det går rette veien.

Skrevet

23 april her :) Har en gutt på 1,5 år fra før, håper alt går bra så det ikke blir så langt mellom barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...