Gå til innhold

Aprilbaby:) flere ?

Anbefalte innlegg

Hejhej. Har termin med mitt första 13. april. Om allt går vägen. Jag är. 26 år. Oplanerat, men vi båda ser det som något positivt! :) Jag bor i Oslo med min norska pojkvän. Det vore hyggelig å få kontakt med andra i området, gärna förstföderskor, att dela upplevelsen med :)

Fortsetter under...

tok en test på fredag 4-5 dager før ikm...to i går og en i dag...svake positive tester, men alikevel positive:) så slenger meg inn her :) tror min termin kanskje blir ca 27 april :) har ei på 5 og ei på 11 fra før, så god spredning :)

Men er tidlig ute, så føler meg langt fra sikker på graviditeten før ikm dagen har vært :/

Men krysser fingre og tær for at det går rette veien;)

Annonse

Gratulere til dere nye :)

Hvordan er formen damer?

Jeg sliter velidg med at jeg er så trøtt. Må sove endel i løpet av dagen. Litt kvalme som kommer å går. og liten matlyst. Brystene er også veldig ømme. Er 5+3 idag.

Hadde diare igår. Noen flere som sliter med dette?

Annonse

Jeg har lite grav.symptomer nå..var veeldig oppblåst for litt over 1 uke siden, trodde mensen var på vei...men nå er alt normalt igjen...

Spiste en nøtt tidligere i dag, men den kom rett ut for smakte metall :-/ Hååper jeg slipper den værste kvalmen denne gngen!

Men så lenge det går rette veien er jeg happy! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...