Gå til innhold

Aprilbaby:) flere ?

Anbefalte innlegg

Svangerskapet starter på en måte fra første dag i siste mens, eller to uker før befruktning dersom du har uregelmessig syklus. Derfor er du 6, og ikke 4 uker - men det er jo bare positivt når det går den veien ;) har du tatt test med ukesindikator? Den viser isåfall antall uker siden befruktning, så da må du plusse på 2 uker :)

Aha. Riktig. Nei d har jeg ikke ennå. Men skjønner jo at jeg må gjøre d og sjekke ;-) blir jo bare blidere og blidere :-P tuuusen takk ;-)

Men nå har jeg litt rar syklus. Siste mens 11juni og el. 4juli og ventet mens igjen 11juli. Så d vil da si at hvis jeg ble gravid ca 5 juli så ble jeg d egentlig 2uker før d? Rare greier :-P hihi

Hei og gratulerer, jeg hadde EL 6.juli, og er 6 uker i morgen. Legger bare på to uker fra ca EL. Lettere for lege og jordmor å regne ut. Derfor er du 6 uker i dag :D

Fortsetter under...

Svangerskapet starter på en måte fra første dag i siste mens, eller to uker før befruktning dersom du har uregelmessig syklus. Derfor er du 6, og ikke 4 uker - men det er jo bare positivt når det går den veien ;) har du tatt test med ukesindikator? Den viser isåfall antall uker siden befruktning, så da må du plusse på 2 uker :)

Aha. Riktig. Nei d har jeg ikke ennå. Men skjønner jo at jeg må gjøre d og sjekke ;-) blir jo bare blidere og blidere :-P tuuusen takk ;-)

Men nå har jeg litt rar syklus. Siste mens 11juni og el. 4juli og ventet mens igjen 11juli. Så d vil da si at hvis jeg ble gravid ca 5 juli så ble jeg d egentlig 2uker før d? Rare greier :-P hihi

Hei og gratulerer, jeg hadde EL 6.juli, og er 6 uker i morgen. Legger bare på to uker fra ca EL. Lettere for lege og jordmor å regne ut. Derfor er du 6 uker i dag :D

Hei og tusen takk.. Gratulerer til deg også.. ;-) Oooi dette var morsomt... ;-) bare plusser på 2uker fra ca el ja. Nå skjønner jeg ;-) har du funnet ut når du har termin da? :-)

Hei og tusen takk.. Gratulerer til deg også.. ;-) Oooi dette var morsomt... ;-) bare plusser på 2uker fra ca el ja. Nå skjønner jeg ;-) har du funnet ut når du har termin da? :-)

Takk takk :D Var veldig uventa, skulle inn for å starte IVF i september...

Har termin 30.mars var det vel jeg kom frem til :D

Oi så morro da. D passet jo perfekt ;-) da har jeg kanskje termin 27/28 mars da? ;-)

Oi så morro da. D passet jo perfekt ;-) da har jeg kanskje termin 27/28 mars da? ;-)

Rundt der ja :D

Annonse

Blir vist april-baby på oss også :-D

En god, gammel BIM-rytter er tilbake med termin 7. april. Guri-malla som dette er spennende greier.... Tror jeg har tittet på CB-testen 100 ganger bare for å sjekke at jeg ikke ser syner når jeg ser ett klokkeklart + :-D

Men, jeg ser ikke syner, hehe... Det er helt klart smått på vei, og vi gleder oss!

da hiver jeg meg på denne gruppen jeg og. 3+6 i dag og med foreløpig termin 14. april. :D Er helt i himmelen akkurat nå :D Har testet positivt helt siden søndagen så har testene bare blitt sterkere og sterkere, og tilslutt i dag testet jeg med en clearblue digital som viste GRAVID 1-2.

Hei

April her også, den 6:) Så da er jeg vel 5+1 i dag. Leeeenge å vente til 12 uker er gått, tror jeg kommer til å bestille en ul i uke 8/9, bare for å roe nervene litt og for å se om det er en el flere der inne...

Har en som er 2 og et halvt fra før, så dette blir stas.

Ingen "symptomer" ennå, sist spydde jeg i 9 mnd, håper virkelig ikke det blir det samme denne gangen.

Annonse

Så moro at det daglig kommer flere inn med aprilspirer!! :))

Husk folat da damer! :)

Gratulerer ønskepire :)).. men Huff, kvalme allerede. Det var ille:(

Jeg håper ingen andre følger på med kvalme, og krysser fingrene for at kvalmen din går over snart ønskespire!;)

Mange av oss som skal kose oss ekstra i helgen da, med nylig positive tester:) God helg.

Hei hopper inn her jeg også, har temin 7 april :) gleder meg stort til den lille kommer, har en gutt på snart fem år.. noen år mellom :) blir en fin tid fremover, gleder meg masse til å få litt mage, det er noe med det :)

Om alt går sånn som jeg håper så får vi barn nr 3, 14 april 2013 :)

Er bare 4 uker på vei, men har troa på at dette svangerskapet også kommer til og gå bra.

Har en ma og en sa bak meg før jeg fikk mine 2 vakre gutter.

Så håper at alle gode ting er 3 :)

Er det noen av dere som veit når vi førstegansgsfødene får litt gravidmage? Det er jo store individuelle forskjeller, men uke 12-14?

Jeg er foreløpig veldig frisk og rask (heldigvis!), bare litt mageknip og romling ;) Veldig fersk på sidene her så føler jeg ikke har fanget poenget helt enda :P

Er det noen av dere som veit når vi førstegansgsfødene får litt gravidmage? Det er jo store individuelle forskjeller, men uke 12-14? Jeg er foreløpig veldig frisk og rask (heldigvis!), bare litt mageknip og romling ;) Veldig fersk på sidene her så føler jeg ikke har fanget poenget helt enda :P

jeg var ca 5,5 mnd påvei før magen begynte å komme på førstemann :)

Jeg har desverre begynt å blø litt idag jeg da for sikkerhetens skyld:( håper ikke jeg mister, og vet ikke hva jeg skal "se etter". Har aldri mistet før. Ikke vet jeg når jeg burde ta en ny test for å se om jeg fortsatt er gravid...

Noe som vet og kan gi råd?

Jeg har desverre begynt å blØ litt idag jeg da for sikkerhetens skyld:( håper ikke jeg mister, og vet ikke hva jeg skal "se etter". Har aldri mistet fØr. Ikke vet jeg når jeg burde ta en ny test for å se om jeg fortsatt er gravid... Noe som vet og kan gi råd?

mange blØr litt i begynnelsen. men for sikkerhets skyld, skulle du ha fått målt hcg stigning over noen dager. men sålenge du ikke har smerter elr blØr over lengre tid, trenger det ikke bety noe galt.

Ja, lest det jeg også. Men synes at blødningen tiltar litt i styrke også. Det gjør litt vondt i magen, sånne typiske mensnurringer bare mye svakere, og litt vondt i korsyggen. Helt ærlig så tror jeg ikke dette går veien. Håper selvsagt, og har aldri opplevd hverken en SA (som det tyder på at dette kanskje er) eller en MA, men jeg går egentlig og venter på å blø som jeg pleier når tanta kommer desverre.

Litt vanskelig kanskje å få målt hcg-nivået mitt nå over noen dager siden det er helg og legekontoret er stengt. Men ser bare an blødningen her litt over helgen jeg, og så tar jeg en ny g-test etterhvert.. vet bare ikke NåR jeg burde ta den liksom;)

jeg hadde en MA i uke 10+5.. begynte med bittelita blødning i uke 4+5, men legen ville ikke ta hcg stigninga. fikk ul istede, der så de fostersekken men for tidlig til å se noe annet. begynte å blø igjenn 10+3 og fikk på nytt ul. ingen hcg ble tatt.. denne gangen stanset ikke blødninga. jeg hadde ikke vondt heller. ble påvist ma på den siste ul å fik medisinsk abort :( negativ test kom 1 uke etter jeg ble ferdig med blødningen av aborten. varte ca 1 uke den.

du får ringe legekontoret på mandag å forsøke å få til blodprøven da .bedre å få vite det tidlig enn å gå i uvisthet..

mange blør jo skikkelig uten at det er noe galt.

Da melder jeg meg også inn her. Termin6. April. Ett barn fra før og en SA tidligere i år. Tar derfor ingenting for gitt denne gang. Gruer meg til de neste ukene med dårlig form og hemmelighold. Men, men. Det blir jo forhåpentligvis hyggelig med aprilbarn neste år da :-)

Har termin 6.april. Og har en jente på 2 år fra før. Er fornøyd med mellomrommet mellom dem. Ble et sjokk for meg at jeg er gravid, selv om vi hadde der i planene for nær fremtid. Men nå begynner jeg å glede meg til gravidmagen og til å ha en liten baby i huset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...