Gå til innhold

Hjelpes, Libero sin app er ikke grei :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Libero sin gravid app. Har selv termin i slutten av uka så leser jeg dette:

Det er litt frustrerende å ha gått over tiden. Men det er ikke uvanlig, og 90 prosent av gravide som har passert uke 40, får ikke barnet før slutten av uke 42.

Det gjør meg litt stressa. Skal jeg virkelig gå over 2 uker til om babyen ikke kommer før helga. 90 % er mange!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Libero Appen er crap :)

Skrevet

Det står på nettsidene her ein plass kor mange % som føder i løpet av dei ulike vekene - mange både før og etter termin. Trur det er på ein av dei Sticky sidene...sjekk der. Min første kom 6-7 dager før. 16 dager til termin - godt mulig eg må vente lenger denne gongen, men kan godt vente i alle fall 1 veke til, då eg enno har litt småtteri eg hadde tenkt å få gjort før fødselen - som å pakke bagen (rakk ikkje få gjort det ferdig sist).

Skrevet

Huff... Måtte inn å lese på libero appen min jeg oxo... Ikke mye oppløftende :-( tar hardt på tålmodigheten nå på slutten asså... Prøver alt jeg, går tur, sex , kanel... Men ikke noe hjelper, ikke antydning til at det skal komme noen baby her i løpet av nærmeste fremtid... og det hjelper ikke stort at hormonene er helt ute å seiler, så i det ene øyebllikket hikster og gråter jeg - og i neste er jeg så sinna at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. leser stadig vekk her inn på forumet oxo, men syntes nesten alle føder før tiden... Blæ ære være venting!

Skrevet

Fant den tråden eg skreiv om før i dag....

Svangerskapslengde:

I 2002 så statistikken for svangerskapsvarighet slik ut:

• 0,4 % av barna ble født mellom 12 og 21 uker

• 0,6 % av barna ble født mellom 22 og 27 uker

• 7,5 % av barna ble født mellom 28 og 36 uker

• 6,0 % av barna ble født mellom 37 og 38 uker

• 14,4 % av barna ble født mellom 38 og 39 uker

• 23,1 % av barna ble født mellom 39 og 40 uker

• 26,3 % av barna ble født mellom 40 og 41 uker

• 15,9 % av barna ble født mellom 41 og 42 uker

• 5,7 % av barna ble født mellom 42 og 43 uker

• 0,2 % av barna ble født mellom 43 og 44 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...