Gå til innhold

Negativ blodprøve men 3 uker etter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde vert kjekt med et svar vis de e de som har hendt:) tok test i dag som ble negativ men de va ikke måren urin men vis eg e gravid så e de 7 uker på vei eller at de nett har festet seg, men har ikke kjent eggløsning denne gang.

Tenkte eg må de for eg va kvalm på jobb på fredag noe lunne fin i helgen med litt innabords:) å mandags morgen skal de opp igjen:/ ikke meg. Vert kvalm i heile dag men ikke så gale som i dag tidlig. Regne med eg snike til meg en blod prøve i måren men får ikke svar før lenge om eg ikke går til Gyn då:/ men der går eg kver gang så trur de blir for flaut:)

Annonse

Eg har jo bursdag i måren så må vel klare å grine til meg en blodprøve:) hadde vert stort:) men tok vaksine på onsdag så lurer litt på om den ligger å lurer meg. Men e jo berre stivkrampe.

Har tenkt litt i dag:) vis eg får svak posetiv når de e kjemisk så sko eg vel ha fått veldig positiv test nå:/ så eg regne me kvalmen e fra noe annet:/

Annonse

Ingen graviditet viste på ul så då e de nok noe annet som gjør meg syk:/ får vente på blodprøvene å se om eg sitter igjen med flere sykdommer:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...