Gå til innhold

Negativ blodprøve men 3 uker etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komme på jobb å kasta opp i 5 min så var eg fin igjen.? Kan eg ha fått egge festet seint? Pleie aldri å spy:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satte inn 2 og vet eg hadde en kjemisk for testen slo ut i ein dag før den ikke slo ut mer:/ må vel ta en test i måren kanskje.

Skrevet

Håper og krysser fingrene for at ene har festet seg :):):)

Skrevet

Hadde vert kjekt med et svar vis de e de som har hendt:) tok test i dag som ble negativ men de va ikke måren urin men vis eg e gravid så e de 7 uker på vei eller at de nett har festet seg, men har ikke kjent eggløsning denne gang.

Skrevet

Dra og ta blodprøve i stede :) da får du 100% korekt svar :)

Skrevet

Tenkte eg må de for eg va kvalm på jobb på fredag noe lunne fin i helgen med litt innabords:) å mandags morgen skal de opp igjen:/ ikke meg. Vert kvalm i heile dag men ikke så gale som i dag tidlig. Regne med eg snike til meg en blod prøve i måren men får ikke svar før lenge om eg ikke går til Gyn då:/ men der går eg kver gang så trur de blir for flaut:)

Skrevet

Krysser fingrene for at det er en liten spire som har klort seg fast :)

Skrevet

Eg har jo bursdag i måren så må vel klare å grine til meg en blodprøve:) hadde vert stort:) men tok vaksine på onsdag så lurer litt på om den ligger å lurer meg. Men e jo berre stivkrampe.

Skrevet

Da har eg fått både legetime og Gyn time i måren:) må finne ut av dette:)

Skrevet

Gratulere med dagen :-) <3

Lykke til i morgen...:)

Skrevet

Hehe takk:) såg du de du:):):) eg håpe eg e gravid å ikke syk:)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått bursdag og masse lykke til i dag!!!:)

Skrevet

Har tenkt litt i dag:) vis eg får svak posetiv når de e kjemisk så sko eg vel ha fått veldig positiv test nå:/ så eg regne me kvalmen e fra noe annet:/

Skrevet

24 tester på blodprøver tatt og legen sa eg kunne være gravid sjøl om urinprøvene ikke viser noe så nå e de til Gyn for å snakke me han:)

Skrevet

Ingen graviditet viste på ul så då e de nok noe annet som gjør meg syk:/ får vente på blodprøvene å se om eg sitter igjen med flere sykdommer:/

Skrevet

trist :'(

Skrevet

Off da, det var trist! Hadde et lite håp for deg jeg nå.. <3 God bedring :)

Skrevet

Gir ikke opp av den grunn:) blodprøven har me ikke fått svar på:) kanskje eg e en sensitiv person Hehe tåle ikke hormonene:) tihi

Skrevet

Får kanskje svar i måren på blodprøvene men de e ikke blitt noe bedre:/ kastet nesten opp i dag og:/

Skrevet

eg hadde og sånn ca tre uker etter insett. Kastet opp i en uke men var bare omgangsyken

Skrevet

Pleie alltid å berre kaste opp i ei natt då:/ men får se ka di finne ut av:)

Skrevet

Lykken endte for min del i dag :( hjertet hadde sluttet å slå på miraklet i magen...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...