Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Jeg venter et IVF barn nå i oktober. I januar fyller jeg 39, og har hørt at jeg må søke om søskenforsøk i det offentlige innen den tid. Da må jeg i tillegg ha fått mensen og ha sluttet å amme. Vi har et ønske om å få to tette, så vi er klare for nytt forsøk så raskt det er mulig. Er det noen som har erfaring med å søke om dette rundt 39 år? F
Stjernemagnolia Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har hatt forsøk ved Rikshospitalet i Oslo etter fylte 39 år. Det er når søknaden er inne (før fylte 39 år) som er avgjørende. Pga alder tok de AMH test og klomifen test for å sjekke ut om de kunne tilby meg hjelp. Hadde mitt siste forsøk ved Riksen nå i juni etter fylte 41 år.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har hatt forsøk ved Rikshospitalet i Oslo etter fylte 39 år. Det er når søknaden er inne (før fylte 39 år) som er avgjørende. Pga alder tok de AMH test og klomifen test for å sjekke ut om de kunne tilby meg hjelp. Hadde mitt siste forsøk ved Riksen nå i juni etter fylte 41 år. Godt å høre! Men jeg må skrive ny søknad når det er nytt forsøk/barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå