Gå til innhold

Jentetur til ???? Tallinn/Riga/Vilnius'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og 2-3 venninner skal dra på jentetur til høsten. Jeg har lyst til å velge en øst-Europeisk "storby" (ikke Praha) Både for variasjon, men også pga prisnivået. Kunne tenkt meg å bo på ett spa hotell. Shopping er litt viktig, mine venninner er veldig opptatt av mote og merkeklær ;)

Så jeg prøver å finne noen alternativer til London/Berlin etc som kan gi litt mer enn bare stress og bråk.

Noen som har en by å anbefale og tips om hotell?

Fortsetter under...

Skrevet

Personlig anbefaler jeg ikke vilnius..syns det var et kjedelig sted rett og slett.de to andre byene har jeg ikke vært i,men Krakow i Polen er virkelig

å anbefale:-)

Skrevet

Jeg har vært både i Riga og i Tallinn, prisnivå så anbefaler jeg begge. Riga har bedre hotellnivå og merkeklær enn Tallinn, men Tallinn har flere kjøpesentrer enn Riga. Begge plassene er kjent for spa :)

Skrevet

Har kun vært i Riga, av de du nevner, men det kan anbefales på det sterkeste! :)

Skrevet

Hvor har du bodd i Riga 2hjertegull?

Skrevet

Budapest!!! Minte meg litt om Paris, men veldig billig. Mange spahotell der. Hotellet vi bodde på var ikke et spahotell, men et nytt og classy hotell.:Continental Zara heter det, om jeg husker rett. Masse å finne på, bra shopping; bra restauranter i nærheten.

Det er mitt tips:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...