☆twinkle twinkle Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Jeg lurer på om noen her har peiling på om det går an å kjøpe bare ny bag til emmaljunga vogn og bruke et noen År gammelt understell? Tenkte at visst det går an kjøper jeg ny bag og brukt understell? Er de fleste kompatible med hverandre(altså innen for emmaljunga) Sportsdelen er jeg ikke så nøyen på som bagen
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Jeg lurer på om noen her har peiling på om det går an å kjøpe bare ny bag til emmaljunga vogn og bruke et noen år gammelt understell? Tenkte at visst det går an kjøper jeg ny bag og brukt understell? Er de fleste kompatible med hverandre(altså innen for emmaljunga) Sportsdelen er jeg ikke så nøyen på som bagen Jeg har hatt to emmaljunga fra to forskjellige årstall og patentene var forskjellig på de to typene, men selvfølgelig, det kan ha forandret seg på de 3 siste årene.
☆twinkle twinkle Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2012 Kom bare på det for det er så mange på finn som selger kun bagen...
Major HotLips Houlihan Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Det kommer nok an på hvor gammel understellet er. Er det relativt nytt så kan det helt sikkert gå. Spør en forhandler, de har nok peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå