Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Jeg bruker kun g-streng. Synest det er finest under buksene... Men har intrykk av at det ikke er så mange som bruker det lenger? Hva bruker dere? Boxer, hipster, vanlige truser?...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Aldri brukt g-streng og kommer nok aldri til å bruke det heller. Hipster er min greie
Gjest Siklerotte Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 G-streng, nei, aldri i verden. For det meste hipster.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Joda, jeg bruker nesten bare g-streng også. I dag er jeg slank uten noen ekstra kiloer, men var en del kilo for mye for noen år siden. Jeg har ikke slapp hud, men er likevel litt "mykere" der i tillegg til at jeg har typisk litt mer på hofte/seteregion. Vanlige truser gir i de fleste tilfeller skille under buksene og jeg haaaater det - og så hater jeg følelsen av å få en hel truse i sprekka, liksom... Hender en sjelden gang jeg finner noen... hm, tror det er hipstere?... som er slik i fasong og størrelse at de sitter fint, da kjøper jeg flere på en gang. Men sjeldent jeg finner dem som ikke gir merker under bukser og skjørt. Jeg bruker alltid libresse truseinnlegg for g-streng, og da holder jeg meg faktisk tørrere enn om jeg bruker bomullstruse uten innlegg. Så for meg fungerer g-streng best
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Nei, sluttet med string for mange år siden, det er uhygienisk og ikke anbefalt for de som sliter med hyppige uv eller sopp. Jeg bruker hipsters.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Brukte g-streng i mange år. Ble sammen med mannen for fire år siden, og han likte best hipstere (de utvaska bomulls-mensentrusene mine...). Så det ble til at jeg gradvis gikk over til hipstere, nå kunne jeg aldri gått tilbake:-)
Gjest -ia- Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Har alltid bare brukt g-streng, men da magen begynte å vokse, så taklet jeg det plutselig ikke lengre. Har alltid syntes at både boksere, hipsters og truser sklir opp eller inn eller bare generelt var ubehagelig. Men nå har jeg gjort et stort innkjøp av Mama hipstere på H&M og de holder seg på plass! Himmel! Blir sikkert å bare fortsette med dem!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 G-streng hver dag, men bytter til hipster når jeg skal legge meg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #10 Skrevet 29. juli 2012 Disse lager ikke "dobbeltrumpe" http://nelly.com/no/...short-970002-1/ Finnes i to materialer og i forskjellige høyder i livet, jeg foretrekker de i bomull som er mellomhøye i livet.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juli 2012 #11 Skrevet 29. juli 2012 Veksler mellom g-streng og hipstere. Synes fort hipstere kan bli varmt om sommeren, og g-streng er et must under endel bukser og kjoler.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #12 Skrevet 29. juli 2012 hva er hipster? Hipster og hotpants er omtrent det samme, mindre enn en boxertruse. http://www.hm.com/no...article=96424-B
2_små_og_flere_grå Skrevet 29. juli 2012 #13 Skrevet 29. juli 2012 Bruker stort sett g-streng, men har blitt mer og mer glad i hipster
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 29. juli 2012 #15 Skrevet 29. juli 2012 Begge deler , bruker omtrent bare g- streng , men når jeg har mensen eller når jeg er gravid så blir det hipstere
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2012 #16 Skrevet 29. juli 2012 Ja, bruker det, og sliter med å finne behagelig i bomull. Skulle ønske jeg klarte andre typer, men jeg syns det er så ubehagelig.
fisken2015 Skrevet 29. juli 2012 #18 Skrevet 29. juli 2012 Har truser i alle varianter, men går mest i g-streng og hipster.
Voilà Skrevet 29. juli 2012 #19 Skrevet 29. juli 2012 Jeg bruker det meste, det kommer jo an på hva resten av antrekket er:) Men jeg kunne bodd i hipstere om jeg hadde sjansen;)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #20 Skrevet 29. juli 2012 jeg bruker både hipsters og g-streng. hver til sitt bruk.
Gjest Miryks Skrevet 29. juli 2012 #21 Skrevet 29. juli 2012 Vanlige truser. Finner en truser i riktig størrelse så får en ikke dobbelrumpe. Har aldri slitt med det...
LuksusLiv Skrevet 29. juli 2012 #22 Skrevet 29. juli 2012 Bruker hipsters på jobb og om natta, g-streng ellers.
Fiemamma Skrevet 29. juli 2012 #23 Skrevet 29. juli 2012 Spørs hva jeg skal ha på av klær.. Bruker string under bukser/kjoler som avslører trusekant dersom man ikke har på string. Ikke pent å se undertøyskantene under tøyet. Går med hipstere under joggebukse, haremsbukser, vide kjoler og skjørt osv. Har to haremsbukser som kryper inn i rumpesprekka dersom jeg bruker string, så da må jeg ha på hipster som sperrer for Er ikke pent med klær som vil inn i sprekker heller. Hehe. Om natten har jeg på hipstere. Har en liten hund som ligger under dyna i fotenden min så da må jeg være anstendig antrukket, blir bare ekkelt hvis ikke.
♥Nemi♥ Skrevet 29. juli 2012 #24 Skrevet 29. juli 2012 Jeg bruker for det meste string. For jeg har stor rumpe og diger svai i ryggen, så alt anne kryper langt opp. Stringen holder seg der man putter den! Hater hipstere og boxere når jeg spiller kamper.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #25 Skrevet 29. juli 2012 Var for gammel til å bli oppfanget av G-streng-moten, men kjøpte kanskje en G-streng på tilbud da de var på det "hotteste". Men jeg likte den ikke noe særlig. Syns slike truser var, og er ganske ekle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå