Gå til innhold

Noen som skal bestille priv UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bare søkte opp jordmødre/ul på nettet og fant et i mitt nærområdet og ringte dem og bestilte time, jeg spurte om de klarte å se kjønn tidlig. ( ikke alle som har "moderne" utstyr til det). Vet ikke hvor du bor, men jeg holder til i Stvg og er veldig fornøyd med 5jordmødre :)

Annonse

Jeg skal på ul nå i morgen (uke 13) og er så spent, håper de kan se kjønnet!! :D Men den er ikke privat da, jeg fikk offentlig pga at det tok 3,5 år og 3 prøverørsforsøk å bli gravid, så nervene er i SPENN! Men jeg har en god følelse siden jeg fikk høre hjertet forrige tirsdag, så jeg tror det blir stas! :)

Jeg skal på priv ul på onsdag. Da er jeg 6+1. Jeg har valgt å dra på ul så tidlig for å få vite om det er flere enn en, og hvor langt jeg er på vei. Litt forskjellige svar fra legen ang det.

Etter den kommer jeg til å bestille ny priv i uke 10 tror jeg.. Får jevnlig fra uke 12 på sykehuset :)

Roseblader- fikk du vite kjønn allerede i uke 9-10? Det hørtes veldig tidlig ut :)

Jeg skal på UL når jeg er 12+5 (14. august), hadde vært morsomt å se kjønn da, men har hørt om mange som ikke ser noe da heller. Var på UL da jeg var 8.0 og da så vi bare en klump med et bankende hjerte :)

Annonse

Roseblader- fikk du vite kjønn allerede i uke 9-10? Det hørtes veldig tidlig ut :) Jeg skal på UL når jeg er 12+5 (14. august), hadde vært morsomt å se kjønn da, men har hørt om mange som ikke ser noe da heller. Var på UL da jeg var 8.0 og da så vi bare en klump med et bankende hjerte :)

Ja, fikk vite det da. Ikke at jeg skjønte noe av den skjermen og det ho viste oss, men det stemte hvertfall :)

Jeg fikk beskje at det var lettere å se kjønnet før uke 12 for etter begynte de å bevege på seg så mye at da kunne det være vanskeligere. Ikke at jeg vet at det stemmer, men :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...