Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 (endret) 2 dager etter stripping og runder med sex... 14 t etter ankomst på riksen med 4 cm, trodde det kom til å ende med hastekeisersnitt igjen en periode der men hun kom likevel på pur vilje. Måtte trykke da jeg hadde 7 cm uten rier og 10 cm under riene, og pressriene kom ikke før de siste to pressene. Det var heftig men det gikk!! Fikk en brist inne i skjeden, ingen rifter, MEN, vi sydde likevel i to timer for hver gang de satte et sting begynte jeg å blø på en ny plass og jeg mistet mye blod i forbindelse med morkaken så de måtte sy alle blødninger... Har ikke tall på sting, men de gjør ikke vondt så vi bryr oss ikke. Vi dro hjem 20 t etter at hun kom og koser oss så hjemme med storebror, pappa og besteforeldre på besøk og nå er melka kommet så lille er kjempefornøyd! Lykke til alle som skal føde og gratulerer alle som har født! Å føde vaginalt var en heftig, rå og fantastisk opplevelse som jeg ikke trodde jeg skulle få oppleve! Vi sees vel igjen her inne på dib når permen begynner å bli kjedelig og alle begynner i jobb igjen etter sommeren. Myrsnipa er nå mamma til 2!!!! Endret 29. juli 2012 av Myrsnipa_snartmammatil2
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Gratulerer!! Fødselshistorier er sååå koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå