Gå til innhold

Hun kom 27.07.12! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

2 dager etter stripping og runder med sex... ;)

14 t etter ankomst på riksen med 4 cm, trodde det kom til å ende med hastekeisersnitt igjen en periode der men hun kom likevel på pur vilje. Måtte trykke da jeg hadde 7 cm uten rier og 10 cm under riene, og pressriene kom ikke før de siste to pressene. Det var heftig men det gikk!! :D

Fikk en brist inne i skjeden, ingen rifter, MEN, vi sydde likevel i to timer for hver gang de satte et sting begynte jeg å blø på en ny plass og jeg mistet mye blod i forbindelse med morkaken så de måtte sy alle blødninger... Har ikke tall på sting, men de gjør ikke vondt så vi bryr oss ikke.

Vi dro hjem 20 t etter at hun kom og koser oss så hjemme med storebror, pappa og besteforeldre på besøk og nå er melka kommet så lille er kjempefornøyd! :)

Lykke til alle som skal føde og gratulerer alle som har født! Å føde vaginalt var en heftig, rå og fantastisk opplevelse som jeg ikke trodde jeg skulle få oppleve!

Vi sees vel igjen her inne på dib når permen begynner å bli kjedelig og alle begynner i jobb igjen etter sommeren.

Myrsnipa er nå mamma til 2!!!! :D

Endret av Myrsnipa_snartmammatil2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Skrevet

Gratulerer!! Fødselshistorier er sååå koselig :)

Skrevet

Gratulerer så mykje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...