lykketid Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Fredag morgen, fem dager over UL termin, var jeg på overtidskontroll. Hadde 3cm åpning, modent og sentrert. Ble strippet av legen før jeg dro hjem. Gikk en laaaang tur i skogen med 2åringen og mannen kl halv to og var hjemme tre timer senere. Spiste en is og så litt tv med sønnrn, kjente det murret. Ca en time senere begynte riene. tok tiden i ca en halvtime, jo det vsr 4-5 min mellom hver ri som varte i 45-60 sek. Ringte føden, og de ba meg komme. Jeg spurte om jeg kunne drøye en time til barnevakta hadde kommet slik at jeg kunne kjøre med mannen, men det var bare å glemme. satte meg i bilen og kjørte selv, tar ca en halvtime. Med rier! ;)kom fram på avdrlingen 19:15. Jordmora satte på CTG som viste at riene ikke kom så ofte.Hun skulle sjekke åpningen og eventuelt sende meg på en liten gåtur.Men det var bare å glemme gåtur, hadde 5 cm åpning! Akkurat da kpm mannen min, som da ble veldig overasket! Ca en time senere var åpningen 6 cm. Og nå begynte riene virkelig å bygge seg opp! 22:15 ba jeg om lystgass. det ble vaktskifte kl 23:00, og hun nye jordmora sjekket åpningen 23:30. Joda: 9 cm. da sa hun: om en time har du baby! Da kom tårene!! Og rett hadde hun: 00:24 kom Morgan, en nydelig gutt , 51 cm og 3550 gram!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 For en fabelaktig fødsel det hørtes ut som! Gratulerer så masse
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Grattis ! Fødte selv for fire dager siden. Fødsler et sååå fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå