Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Eller får det meg bare til å se mindre ut? Hvilke klær burde man styre unna når man er lav, og hvilke klær kan virke forlengende? Jeg trenger tips til å se litt mer voksen ut. Har lest før at man må passe på å kle seg i voksenstil og ikke ungdomsstil, men jeg ser egentlig ikke noe forskjell på klærne til ungdommene vs. voksne jeg?
fersk prøver Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Hvor lav er du? Jeg er "lav" og jeg bruker støvletter.... jeg bruker dette da jeg feks har tights og tunika.... eller litt "trange" (slim fit) bukser... Ellers tenker jeg ikke så mye over om det er voksen klær, bruker det jeg føler meg vel i....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Hvor lav er du? Jeg er "lav" og jeg bruker støvletter.... jeg bruker dette da jeg feks har tights og tunika.... eller litt "trange" (slim fit) bukser... Ellers tenker jeg ikke så mye over om det er voksen klær, bruker det jeg føler meg vel i.... Jeg er 1.53. Knappe 5 cm for høy til å kunne kalles kortvokst... Føler du at støvlette forkorter bena dine da? Er vanskelig dette med å være så lav at man må passe på hvordan man kler seg. HI
fersk prøver Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Nei da, føler ikke det, har støvletter som går under knærne, men prøver å ha litt hæl på støvlettene, ikke sånne tynne og høye hæler, men bare så jeg kommer meg litt opp, og da føler jeg faktisk at jeg ser litt lengre ut, jeg også føler det vanskelig å se lengre ut med tanke på at mannen min nesten er 2 meter!!!
Himmel og hav Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Du er lav, jeg er tjukk, og akkurat som at det ikke finnes det plagg i verden som får meg til å se tynn ut, finnes det neppe noen som får deg til å se 1,65 ut Jeg har en sterk tro på at det viktigste er å kle seg i noe som gjør at du selv føler at du er flott. Da synes det på hele holdningen din, utstrålingen din og det påvirker humøret ditt. Om du kler deg etter all mulige regler, men ikke trives i det, så vil det synes på deg også. Vil du gå med støvletter, så gå med støvletter og føl deg fin
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Klart du kan bruke støvletter. Bruk gjerne sko generelt med høye hæler. Nude farge på pums virker forlengende på leggene. Unngå skjørt/kjoler som går over knærne, bruk gjerne korte skjørt. Bruk korte jakker, og ellers overdeler som slutter i livet, evt går over rumpa. Bør ikke slutte midt på rumpa. Samme farge på hele antrekket virker forlengende. Buksene bør være normale i livhøyde eller høy på livet, ikke lave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå