Gå til innhold

Når har/hadde dere ordiær ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hadde uke 18+2, tror jeg det var... Skjønner godt at du synes det er lenge å vente... Særlig siden du har fått vite timen så lenge på forhånd. Jeg fikk timen like før jeg skulle, så måtte ikke vente så lenge. Og jeg var nesten i 2.trimester da jeg fant ut at jeg var gravid, så alt har gått fort for min del!

Det er mye penger ja, og kort tid til den ordinære UL. Selv synes jeg den ordinære UL er så spesiell at jeg ikke ville gått på privat UL kun få uker i forveien. Men det er meg... ;)

Joda, ingen stress, bare så utålmodig;) Tiden går så utrolig sakte. Syns de er så trege her jeg bor. Virker som at de har det så utrolig travelt, knapt ledig tid til ordinær ul. Har alle tre svangerskapene fått ml uke 20 og 21..

Det er jo akkurat på grensen til hva som er anbefalt, er det ikke? Mener det blir vanskeligere å fastslå riktig termin når UL er sen...? Heldigvis var jeg heldig - var på første kontroll hos lege i uke 16 og fikk UL i uke 18...

Hadde da jeg var 19+0, og syns det var veeeldig lenge å vente! Vi droppet tidlig ultralyd i uke 12 (hadde tilbud fra sykehuset pga en tidligere spontanabort), og kombinasjonen av de to gjorde nok at ultralyden ble ENDA mer spesiell - vi hadde jo gledet oss så lenge! ;)

Annonse

Ble satt tilbake på oul, og dermed var jeg 18+5 da jeg var på ul.

Skjønner du er utålmodig jeg da. Jeg betalte LETT for en tidlig ul i uke 13, av flere grunner, og betalte mye. For oss var det verdt det :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...