Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Jeg er singel nå etter et langt forhold som har vart nesten hele mitt "voksne" liv...... Har hatt et fint sexliv, men har ingen erfaring med hjelpemidler.... Noen som kan anbefale en vibrator e.l som er bra??? Jeg trenger klitorisstimulering for å få orgasme, så må være en som gir det også!! Har titta litt på nettet da jeg synes det er veldig flaut å skulle kjøpe slikt over disk............ Regner med de sender slikt diskrè? Er livredd for at postbudet (ja, bor på et ganske lite sted..) eller naboene skal forstå hva det er.... Uff, ser at det jeg skriver får meg til å framstå litt merkelig.. Det er jeg ikke altså, bare nysgjerrig og litt sjenert, he he.........;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Jeg har en Mr. Rabbit som jeg bestilte fra Kondomeriet, og jeg er kjempefornøyd. Den roterer inni skjeden, samtidig som det er en liten kanin med vibrerende "ører" som stimulerer klitoris. Den er ganske stor, så du må like det. Ikke helt stillegående heller. Fikk den i helt nøytral pakke, uten avsender. http://m.kondomeriet.no/mr-rabbit-vibrator
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Har selv Mr,Rabbit, og er stor fornøyd. Kondomeriet sender alltid diskre til kundene
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Takk for svar:-) Titta på linken første av dere la ut, og det ser og høres ut som noe for meg tror jeg:-) Siden dere begge også forsikrer om at pakken er anonym, så frister det veldig!!!!!!! Men tar gjerne imot flere tips altså, om noen har?! HI
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Kommer jo litt an på hva du er ute etter da, bare klitoris eller penetrering også? Hvis du vil ha begge deler, anbefaler jeg å finne noe uten riller/for mye dill på selve skaftet, hvis du skjønner hva jeg mener Eventuelt bruke glidemiddel. Jeg har kjøpt mine fra shop.erotikknett.no, og er fornøyd med det. Hvis du bare vil ha klitoris er jeg fornøyd med Laya Spot. Har også Semirealistic Smartvibes, og den er favoritten for tiden (Kan også brukes til penetrering, men jeg synes rillene på den kan være litt ubehagelige. Smak og behag!) Begge er vel fra produsenten som heter Fun Factory, som jevnt over skal være veldig bra Et tips er vel å heller kjøpe en som er litt liten (iallefall i omkrets/diameter), og heller kjøpe en til som er litt større etterhvert, hvis du ønsker det. Kjekt med litt variasjon
maxim Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Mr rabbit er favoritten her og ja helt anonyme pakker
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 hva mener du med anonymt pakket? >Jeg bor med familien min og kjenner jeg grøsser bare med tanken på at en av de skulle finne hente lappen.. Står det ikke noe på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå